CARGO E 35.5 - VALNÍK, POČ
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Za příplatek lze bočnice plechové žárově zinkované. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Přívěs bržděný - dvounápravový Celková hmotnost 3500 kg Ložná plocha 3500 x 1850 mm Provozní hmotnost 1122 Kg Užitečná hmotnost 2378 kg Elektricky sklopný 3- stranně sklopný pomocí dálkového ovladače s nájezdovou rampou Vlastní AKU baterie - možnost dobíjení během jízdy Ruční hydraulika - nouzové sklápění Podlaha překližka tl.15mm + nahoře pozink plech tl.2,5mm Rám horní a spodní - svařovaný, žárově zinkovaný AL bočnice otevíratelné 350 mm Bočnice - odnímatelné, možnost vytvoření plata Přední otevírací čelo AL-elox Profi uzávěry, kovové panty Zadní čelo kombinované - výklopné (pendl) + nájezdová.rampa 700mm Opěrné kolečko Kotvící oka v rámu 8x (4x4) Kola 195/50 R13C + rezervní kolo Konstrukční rychlost 100 km/ hod.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Přívěs bržděný - dvounápravový Celková hmotnost 3500 kg Ložná plocha 3500 x 1850 mm Provozní hmotnost 1284 Kg Užitečná hmotnost 2216 kg Rám horní a spodní - svařovaný, žárově zinkovaný Podlaha - pozinkovaný plech tl.:3 mm AL bočnice otevíratelné 350 mm Bočnice - odnímatelné Profi uzávěry, kovové panty Elektricky sklopný !!! Sklápění: 3- stranně sklopný (ruční hydr.pumpy) Hydraulická přípojka na traktor Nástavba AL bočnic - 350 mm(celková výška 700mm) Kombinované výklopné zadní čelo - (pendl 2 x 350mm) AL nájezdy (nosnost 2000 kg) Opěrné - zadní 2x nohy(SIMOL) + klika Plastová bedna na pravém boku (DAKEN - 550x250x295mm) Opěrné kolečko Kotvící oka v rámu 8x (4+4) Zakládací klíny Kola 185 R 14C + rezervní kolo Konstrukční rychlost 100 km/ hod
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Dvounápravové brzděný přívěs. Přívěs je vybaven pletovovou elektrohydraulickým sklápěním, nástavbou a zakrývací plachtou.
Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.
Navrhujeme a vyrábíme prodejní a prezentační stánky na míru - podle požadavků našich zákazníků. Pojízdné prodejní stánky rychlého občerstvení Mezi pojízdnými přívěsy na občerstvení se nejčastěji jedná o prodej cukrovinek, pečiva, kávy, mléčných výrobků nebo farmářských produktů, pojízdné výčepy, mobilní pizzerie apod. Pojízdné prodejní a prezentační stánky Prodejní a prezentanční stánky vždy vyrábíme na přání. Nejprve s vámi vše probereme, poté připravíme návrh přívěsu a předložíme vám možná řešení. Umíme vyrobit stánek, který bude stoprocentně vyhovovat vašemu zadání a vašim potřebám, a přitom bude způsobilý k bezpečnému převážení.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Přívěs bržděný - dvounápravový Pro přepravu zvířat Celková hmotnost 2700 kg Ložná plocha: 3050mm x 1750mm, výška 1900mm Provozní hmotnost 1002 Kg Užitečná hmotnost 1698 kg Svařený, žárově zinkvovaný V-oje V Podlaha AL profil 25 mm + vana z AL protiskluzu Stěny poskládané z AL profilů Laminátové víko, stříbrná metalíza + plachta barva-zelená Vzadu kombirampa se schodnicovou gumou AL zábradlí zadní rampy 1200 mm Boční rampa se schodnicovou gumou, na torzku Na předním čele v AL profilu 1 pár uzaviratelných větraček s mřízkou Uvnitř - vpředu uvazovací tyč Vnitřní posuvná přepážka 1200mm Pod podlahou - ALU profil Vnitřní osvětlení LED 12V s vypínačem, zapojeno na vnější osvětlení Blatníky z AL protiskluzu 2 x plastový zakládací klín s držákem Opěrné kolečko (velké) Kola 185 R14C 1x rezervní kolo s držákem na předním čele
Přívěs bržděný - dvounápravový Původní cena: 210.399,- Kč + DPH ( 254.583,- Kč vč.DPH) Cena po SLEVĚ: 189.359,- Kč + DPH ( 229.124,- Kč vč.DPH) Celková hmotnost 3500 kg Ložná plocha 3450 x 1620 mm Provozní hmotnost 761 Kg Užitečná hmotnost 2739 kg Přívěs sklopný na nápravách pomocí elektricko-hydraulického systému na nápravách, (elektrické čerpadlo Chapel, baterie Varta Silver, nouzová pumpa) Celosvařený masivní rám, žárově zinkovaný Oje V - mezi ojem úložný box Bočnice AL: výška 350 mmm Zadní čelo: výsuvné Mechanické zajišťování proti padání vleku Podlaha překližka tl. 18mm Podlaha protisluzová - vzadu zkosená Opěrné kolečko velké vč.držáku Kotvící oka v podlaze 10x (5x5) Kotvící oka v rámu 4x (2+2) Plastový zakládací klíny 2x Opěrné kolečko vč.objímky Kola 195/50 R13C Rezervní kolo vč.držáku Konstrukční rychlost 100Km/h
BAT S je přepravník stavebních a zemních strojů vycházející z nové koncepce monolitického svařence. Rám je žárově zinkovaný, podlaha z voděodolné protiskluzové překližky. V rámu je zapuštěných osm pogumovaných kotvících ok pro pevné uchycení přepravovaného stroje. Svařované nájezdy jsou snadno výklopné s možností nastavení požadovaného rozchodu stroje. Na oji je navařený protiskluzový plech – plošina pro odložení pracovní lžíce stroje, apod. Obednávka: DOC-2023-000295 Přívěs z roku 2023. Cena po slevě 10%
Dvounápravové nebržděné přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Pro přívěsy je charakteristický montovaný rám z pozinkovaných profilovaných dílů. Podlaha přívěsu je z voděodolné protiskluzové překližky, bočnice jsou hliníkové vybavené profi uzávěry zajištěnými do demontovatelných rohových sloupků. Přívěsy jsou standardně vybaveny zapuštěnými kotvícími oky v rámu a současně lisovanými otvory v bočních podélnících. Na přívěsy je možné domontovat svařovanou konstrukci s plachtou v různých výškách a barevných provedeních s možností reklamního potisku.
Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.
Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.
Přívěs bržděný - dvounápravový Celková hmotnost 3500 kg Ložná plocha 4740 x 2090 / 660 mm Provozní hmotnost 874 Kg Užitečná hmotnost 2626 kg Montovaný rám ze svařovaných dílů, žárově zinkovaný Po stranách najížděcí pásy z profilovaného plechu Hydraulické naklápění ruční pumpou Ložná plocha sklopná pomocí jednočinné manuální hydraulické pumpy a dvou válců Ruční naviják AL-KO se stavitelným držákem Kryt navijáku - plachtový Stavitelná rozpěrná tyč - 2x Zadní světla výklopná do boku Opěrné kolečko, sklopný nosič SPZ Zakládací plastový klín - 2x Tlumiče - 4x Rezervní kolo - držák,pod ložnou plochou Kola 195/50 R13C Konstrukční rychlost 140 km/ hod
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství.