TRUMF MINI 13R
!!! VÝPRODEJ - SLEVA 10% !!! Od dubna 2024 stojí přívěs na venkovní prodejní ploše. Některé šrouby a nýty jsou povrchově zkorodované, překližka je mírně vybledlá. Přívěs je ve výprodeji se slevou 10% z akční ceny.
Rozdíl mezi brzděným a nebrzděným přívěsným vozíkem je klíčový z hlediska bezpečnosti, zákonné povinnosti i komfortu při jízdě. V této kategorii najdete přívěsné vozíky přehledně rozdělené právě podle brzdného systému, což vám usnadní výběr podle účelu použití, hmotnosti nákladu a možností vašeho tažného vozidla.
!!! VÝPRODEJ - SLEVA 10% !!! Od dubna 2024 stojí přívěs na venkovní prodejní ploše. Některé šrouby a nýty jsou povrchově zkorodované, překližka je mírně vybledlá. Přívěs je ve výprodeji se slevou 10% z akční ceny.
Celosvařený žárově zinkovaný rám, příčky pod podlahou. Podlaha voděodolná protiskluzová překližka 15 mm. Kotvící oka v rámu. Kotvící body (háčky na rámu přívěsu) „V“ oje, výška na střed koule 430 mm. Náprava/nápravy KNOTT nebo AL-KO. Elektroinstalace 12 V, 13-ti pólová zástrčka + poziční světla vpředu a couvací světlo. Opěrné kolečko u brzděných přívěsů (nebržděné přívěsy mají kolečko za příplatek). Sada na opravu pneumatik (u brzděných přívěsů). Zakládací klíny 1 ks (u brzděných jednonápravových přívěsů), 2 ks (u brzděných vícenápravových přívěsů). Konstrukční rychlost 140 km/hod. Provedení valník s bočnicemi z voděodolné překližky nebo s hliníkovými eloxovanými bočnicemi. Výška bočnic 300 mm. Svařovaný reling jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm. Zadní čelo výklopné, odnímatelné.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s překližkovými bočnicemi výšky 300 mm a svařovaným relingem - jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm.
Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Na podlaze jsou dva najížděcí pásy z profilovaného zinkovaného plechu, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA S 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA S 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Středovou výplň podlahy je možné řešit voděvzdornou překližkou. Přívěs je certifikován dle normy VDI2700.
Dvounápravový brzděný přívěs s koly pod ložnou plochou. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Za příplatek lze bočnice plechové žárově zinkované. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Přívěs bržděný - dvounápravový Celková hmotnost 3500 kg Ložná plocha 3500 x 1850 mm Provozní hmotnost 1122 Kg Užitečná hmotnost 2378 kg Elektricky sklopný 3- stranně sklopný pomocí dálkového ovladače s nájezdovou rampou Vlastní AKU baterie - možnost dobíjení během jízdy Ruční hydraulika - nouzové sklápění Podlaha překližka tl.15mm + nahoře pozink plech tl.2,5mm Rám horní a spodní - svařovaný, žárově zinkovaný AL bočnice otevíratelné 350 mm Bočnice - odnímatelné, možnost vytvoření plata Přední otevírací čelo AL-elox Profi uzávěry, kovové panty Zadní čelo kombinované - výklopné (pendl) + nájezdová.rampa 700mm Opěrné kolečko Kotvící oka v rámu 8x (4x4) Kola 195/50 R13C + rezervní kolo Konstrukční rychlost 100 km/ hod.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Přívěs bržděný - dvounápravový Celková hmotnost 3500 kg Ložná plocha 3500 x 1850 mm Provozní hmotnost 1284 Kg Užitečná hmotnost 2216 kg Rám horní a spodní - svařovaný, žárově zinkovaný Podlaha - pozinkovaný plech tl.:3 mm AL bočnice otevíratelné 350 mm Bočnice - odnímatelné Profi uzávěry, kovové panty Elektricky sklopný !!! Sklápění: 3- stranně sklopný (ruční hydr.pumpy) Hydraulická přípojka na traktor Nástavba AL bočnic - 350 mm(celková výška 700mm) Kombinované výklopné zadní čelo - (pendl 2 x 350mm) AL nájezdy (nosnost 2000 kg) Opěrné - zadní 2x nohy(SIMOL) + klika Plastová bedna na pravém boku (DAKEN - 550x250x295mm) Opěrné kolečko Kotvící oka v rámu 8x (4+4) Zakládací klíny Kola 185 R 14C + rezervní kolo Konstrukční rychlost 100 km/ hod
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s plechovými pozinkovanými bočnicemi. Přívěs je navíc vybaven plachtou s konstrukcí s vnitřní výškou 90 cm.
Jednonápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 1300 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Základní vybavení Rám montovaný z profilovaných zinkovaných dílů Podlaha voděodolná protiskluzová překližka 15 mm. Kotvící oka v rámu. Kotvící body na rámu přívěsu. „V“ oje, výška na střed koule 430 mm. Náprava/nápravy KNOTT nebo AL-KO. Elektroinstalace 12 V, 13-ti pólová zástrčka + poziční světla vpředu a couvací světlo. Opěrné kolečko u brzděných přívěsů. Sada na opravu pneumatik. Zakládací klíny 1 ks. Konstrukční rychlost 140 km/hod. Provedení valník s plechovými pozinkovanými bočnicemi s možností lakování za příplatek. Výška bočnic 350 mm. Přední a zadní čelo otevírací, zadní čelo s možností aretace ve vodorovné poloze. Přívěs manuálně sklopný na oji. Najížděcí rampa na zadním čele.
Dvounápravové brzděný přívěs. Přívěs je vybaven pletovovou elektrohydraulickým sklápěním, nástavbou a zakrývací plachtou.
Přívěs řady DV v provedení valník s otevíracím předním čelem a dalším příslušenstvím.
Přívěs řady DV v provedení valník s otevíracím předním čelem a dalším příslušenstvím.
Přívěs řady DV v provedení valník s otevíracím předním čelem. Přívěs je navíc vybaven „V“ ojí a dalším příslušenstvím.
Vario A08.2 "DC" zesílená náprava, kola, kloub, plachta přes bočnice (reling) Technický popis: - rozměry ložné plochy 2520 x 1260mm - zesílený přívěsový kloub na 1500kg - zesílená náprava 1300 kg - celková hmotnost 750kg - celková hmotnost v TP 750kg Podvozek: - celosvařený, žárově zinkovaný rám včetně sloupků a relingu - přední hrazda šroubovaná - odnímatelná - 2x příčka pod podlahou - podlaha voděodolná, protiskluzová překližka tl.15mm - v-oje - kola 165 R 13C vedle ložné plochy - plastové blatníky, zástěrky černé (stříhané) - 6x kotvící oka v rámu V-systém pogumovaná - 4x kotvící oka navařená zespodu na rámu - 4x kotvící otvory v předním a zadním korytě Nástavba: - bočnice voděodolná překližka 300mm + 100mm reling - přední a zadní čelo otevírací Plachta: - plachta přes bočnice - barva plachty šedá RAL 7037 Elektroinstalace: - elektroinstalace 12V - 13-pol.zástrčka Ostatní: - rychlost 140 Km/h - štítek pod značku - polep Vezeko
Jeklová konstrukce, plachta 135cm, op.kolečko, 6x V oko, zelená plachta
HUSKY F 08.25 Hobby 750Kg + AL odnímatelné bočnice 250mm - nebrzděný, jednonápravový přívěs - celková hmotnost 750kg - celková hmotnost v TP 750kg - rozměry ložné plochy D: 2500 mm x Š: 1260 mm PODVOZEK: - svařený ocelový rám, žárově pozinkovaný - jeklové oje svařené s rámem - přívěsový kloub na 750kg - 1 x nebrzděná náprava AL-KO UBR 1200, a=1435 mm - kola 165/70 R13, BEZ rezervního kola - blatníky plastové, zástěrky Vezeko - opěrné kolečko s držákem -maly - sklápěcí systém pomocí jedné hydraulické pístnice, manuální pumpy Chappel, držák páky IMOLA - mechanické zajišťování proti padání vleku, mechanismus sklápnění stejný jako u husky F - podlaha překližka tl. 15mm, z jednoho kusu - 6+6 kurtovací otvory zevnitř podélníku, 4+4 kurtovací otvory z vnější strany podélníku, 2 kurtovací otvory na předním čele z vnější strany NÁSTAVBA - plato s 55 mm vysokým ocelovým rantlem - vzadu výklopný držák SPZ, stejný jako husky F - bočnice, AL elox skládané rovné VT profily, výška 250mm, zadní čelo výsuvné, bočnice demontovatelné (na přasky) OSVĚTLENÍ: - osvětlení Jokon 12V, zástrčka 13-ti pólová, přední poziční světla na gumě Jokon 1+1 - zadní tojuhelníková světla Jokon, lakovaný kryt Husky+držák z pozink plechu - 2+2 odrazky, umístění označují vysekané otvory v podélníku pr.5,2 Ostatní: - konstrukční rychlost a samolepka 140Km/h - plastový nosič pod značku Vezeko - reklamní polep Vezeko
Rozdíl mezi brzděným a nebrzděným přívěsným vozíkem je klíčový z hlediska bezpečnosti, zákonné povinnosti i komfortu při jízdě. V této kategorii najdete přívěsné vozíky přehledně rozdělené právě podle brzdného systému, což vám usnadní výběr podle účelu použití, hmotnosti nákladu a možností vašeho tažného vozidla.
Typy přívěsných vozíků podle brzdění:
Všechny přívěsné vozíky Vezeko jsou navrženy pro dlouhodobé využití, odolné proti opotřebení a vyrobené z kvalitních materiálů v České republice. Při výběru hraje roli nejen způsob použití, ale i možnosti vašeho automobilu a legislativní požadavky.
S výběrem brzděného nebo nebrzděného vozíku vám rádi pomůžeme – kontaktujte náš tým nebo si vyberte z nabídky dle specifikace.
Vážení zákazníci,
děkujeme Vám za Vaši přízeň v uplynulém roce. Přejeme Vám klidné a radostné vánoční svátky, pevné zdraví a těšíme se na setkání v novém roce 2026.
Rádi Vás také informujeme, že společnost VEZEKO s.r.o. bude během vánočních svátků uzavřena od 19. 12. 2025 do 4. 1. 2026, včetně našich firemních prodejen v Brně, Modleticích, Hradci Králové a Zlíně.
Objednávky náhradních dílů zaslané přes náš e-shop po 18. 12. 2025 (od 10:00 hod.) budou vyřízeny až po 5. 1. 2026.
Děkujeme za Vaše pochopení a přejeme krásné svátky!
