JUMBO 35.61 - VALNÍK
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Výběr správného přívěsného vozíku často závisí na jeho konstrukci – a právě počet náprav hraje klíčovou roli. V této kategorii najdete přehledně rozdělené přívěsy podle toho, zda se jedná o jednonápravový nebo dvounápravový vozík.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
KONOS je univerzální nosič kontejnerů, který nabízí VEZEKO ve spolupráci s firmou CHARVÁT CTS. Natahování kontejneru je nezávislé, ovládané elektrohydraulickým čerpadlem s dálkovým bezdrátovým ovladačem. Přívěs KONOS se vyrábí ve dvou provedeních, kratší dvounápravové a delší se třemi nápravami. Rám natahovacího mechanismu je celosvařený s povrchovou úpravou – lakovaný v barvě RAL 7015. Kontejner je možné kromě standardního natahování po zajištění sklopit dozadu. Rozmanitost kontejnerů si může zákazník vybrat dle vlastních potřeb. V nabídce jsou standardně kontejnery vanové a valníkové, ale je možné nabídnout kontejnery i skříňové.
KONOS je univerzální nosič kontejnerů, který nabízí VEZEKO ve spolupráci s firmou CHARVÁT CTS. Natahování kontejneru je nezávislé, ovládané elektrohydraulickým čerpadlem s dálkovým bezdrátovým ovladačem. Přívěs KONOS se vyrábí ve dvou provedeních, kratší dvounápravové a delší se třemi nápravami. Rám natahovacího mechanismu je celosvařený s povrchovou úpravou – lakovaný v barvě RAL 7015. Kontejner je možné kromě standardního natahování po zajištění sklopit dozadu. Rozmanitost kontejnerů si může zákazník vybrat dle vlastních potřeb. V nabídce jsou standardně kontejnery vanové a valníkové, ale je možné nabídnout kontejnery i skříňové.
Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.
Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.
Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.
Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.
Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Na podlaze jsou dva najížděcí pásy z profilovaného zinkovaného plechu, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA S 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA S 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Středovou výplň podlahy je možné řešit voděvzdornou překližkou.
Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Na podlaze jsou dva najížděcí pásy z profilovaného zinkovaného plechu, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA S 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA S 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Středovou výplň podlahy je možné řešit voděvzdornou překližkou.
Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Na podlaze jsou dva najížděcí pásy z profilovaného zinkovaného plechu, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA S 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA S 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Středovou výplň podlahy je možné řešit voděvzdornou překližkou.
Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Na podlaze jsou dva najížděcí pásy z profilovaného zinkovaného plechu, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA S 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA S 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Středovou výplň podlahy je možné řešit voděvzdornou překližkou.
Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Na podlaze jsou dva najížděcí pásy z profilovaného zinkovaného plechu, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA S 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA S 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Středovou výplň podlahy je možné řešit voděvzdornou překližkou.
Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Na podlaze jsou dva najížděcí pásy z profilovaného zinkovaného plechu, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA S 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA S 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Středovou výplň podlahy je možné řešit voděvzdornou překližkou.
Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Podlaha přívěsu je vyrobena z hliníkových skládaných profilů, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem.
Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Podlaha přívěsu je vyrobena z hliníkových skládaných profilů, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem.
Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Podlaha přívěsu je vyrobena z hliníkových skládaných profilů, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem.
Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Podlaha přívěsu je vyrobena z hliníkových skládaných profilů, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem.
Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Podlaha přívěsu je vyrobena z hliníkových skládaných profilů, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem.
Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Podlaha přívěsu je vyrobena z hliníkových skládaných profilů, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg.
Výběr správného přívěsného vozíku často závisí na jeho konstrukci – a právě počet náprav hraje klíčovou roli. V této kategorii najdete přehledně rozdělené přívěsy podle toho, zda se jedná o jednonápravový nebo dvounápravový vozík.
Každá varianta má své výhody:
Naše vozíky jsou navrženy s důrazem na bezpečnost, kvalitu a dlouhou životnost. Bez ohledu na to, zda zvolíte jeden nebo dva podvozky, získáte 100% český výrobek s homologací pro provoz na veřejných komunikacích.
Vyberte si podle účelu použití, očekávaného zatížení a typu vozidla, které bude vozík táhnout. Pokud si nejste jistí, který typ je pro vás vhodnější, náš tým vám rád poradí.
Vážení zákazníci,
děkujeme Vám za Vaši přízeň v uplynulém roce. Přejeme Vám klidné a radostné vánoční svátky, pevné zdraví a těšíme se na setkání v novém roce 2026.
Rádi Vás také informujeme, že společnost VEZEKO s.r.o. bude během vánočních svátků uzavřena od 19. 12. 2025 do 4. 1. 2026, včetně našich firemních prodejen v Brně, Modleticích, Hradci Králové a Zlíně.
Objednávky náhradních dílů zaslané přes náš e-shop po 18. 12. 2025 (od 10:00 hod.) budou vyřízeny až po 5. 1. 2026.
Děkujeme za Vaše pochopení a přejeme krásné svátky!
