
Přívěsy dle brždění
Rozdíl mezi brzděným a nebrzděným přívěsným vozíkem je klíčový z hlediska bezpečnosti, zákonné povinnosti i komfortu při jízdě. V této kategorii najdete přívěsné vozíky přehledně rozdělené právě podle brzdného systému, což vám usnadní výběr podle účelu použití, hmotnosti nákladu a možností vašeho tažného vozidla.


HUSKY B 13.28

SPECTRUM B08.2 ZN

VARIO A 27.2 - VALNÍK, POČ, REZERVA

MIKROBIKE A 08.1 - OP. KOLEČKO, OKA, BOX, ADAPTÉR PRO NOČI KOL
- nebrzděná náprava - rám svařený, žárově pozinkovaný - trubkové oje - výsuvné - zesílený kloub 1500kg - provoz za obytnými auty s delším převisem - podlaha z pozinkovaného děrovaného plechu - opěrné přední kolečko - elektroinstalace 12V, 13 pólová zástrčka - kola 195/55 R10C - zakládaci klíny vč. držáku - konstr.rychlost 140 Km /hod - překlopný držák předního kola motorky - nájezd z pozink plechu, pro přepravu uložen na ložné ploše - adaptér pro uchycení nosiče jízdních kol - plastový uzamykatelný box vč.držáku

CARGO D 08.2 - VALNÍK, POČ, ZN, OP. KOLEČKO, PLACHTA 135
- zesílená náprava 1300kg - zesílený přívěsový kloub - AL bočnice 350 mm - plachta s jeklovou konstrukcí - výška -1350mm ( barva plachty šedá) - otočné plastové můstky + celní lanko - opěrné kolečko na 300kg vč. litinového držáku ALKO - plastové zakládací klíny - kola 195/55 R10C - rychlost 130km/ hod

MOBI 4200

VARIO A 08.2 - VALNÍK, POČ, ZN, SKLOPNÝ, VYZTUŽENÉ ČELO, OP. KOLEČKO
Vario A 08.2 zes. nápr.,kloub 165R13C sklopné na oji + vystužené zadní čelo 400, op. kolo, 13. pol Technický popis: - rozměry ložné plochy 2520 x 1270mm - celková hmotnost v TP 750kg Podvozek: - celosvařený, žárově zinkovaný rám včetně sloupků a relingu - přední hrazda šroubovaná - odnímatelná - sklopné na oji - 2x příčka pod podlahou - podlaha voděodolná, protiskluzová překližka tl.15mm - v-oje s vevařeným plechem pro bod otáčení (sklopné na oji), karháky na oji pro zajištění korby - zesílený přívěsový kloub Winterhoff na 1500kg - 1x nebrzděná zesílená náprava Knott na 1300kg - kola 165 R 13C vedle ložné plochy - opěrné kolečko vč.držáku plastové blatníky, zástěrky - 6x kotvící oka v rámu V-systém pogumovaná - 4x kotvící oka navařená zespodu na rámu - 4x kotvící otvory v předním a zadním korytě - 2x zajištění korby v přední části - na zadní koryto montovat pozink opěru - příčka mezi ojí jeden šroub s držákem přasky,háček přasky montovat co nejvýše Nástavba: - bočnice voděodolná překližka 300mm + 100mm reling - přední čelo sklopné - zadní čelo zvýšené 400mm, vyztužené zinkovaným rámečkem-slouží k nájezdu - sklopné na oji Elektroinstalace: - elektroinstalace 12V - 13-pol. zástrčka Ostatní: - rychlost 140Km/h - štítek pod značku - polep Vezeko - COC list - zástěrky Vezeko

KA 1500R - SLOUPKY, POČ

JUMBO LIGHT 35.5, NAVIJÁK

CARGO LIGHT D 27.3 - VALNÍK, POČ, BOX, REZERVA, TLUMIČE
- nájezdová brzda 251S - horní montáž - 2 x náprava AL-KO B1200, - AL-Elox bočnice 350 mm - plastový box na příslušenství - opěrné kolečko velké na držák na nájezdovku - kola 165 R13C - rezervní kolo (pod ložnou plochou) - 4x tlumiče

KART 2 - MODRÝ POLEP, OP. KOLEČKO, OP. NOHY
KART jsou jednonápravové brzděné i nebrzděné přívěsy s laminátovým víkem. Bočnice jsou vyrobeny z pozinkovaného plechu. S vnitřním nosičem lze přívěs využít k přepravě motokár. Vzadu jsou dvoukřídlé dveře.

CARGO D 08.2 - VALNÍK, POČ, ZN, OP. KOLEČKO
- zesílená náprava 1300 kg - zesílená kloub 1500 kg - bočnice 350 mm AL-elox - odnímatelné sloupky, uzávěry bočnic, panty bočnic kovové - kola 165 R13C - osvětlení was 12V, zástrčka 7-pólová - opěrné kolečko s držákem - Konstruční rychlost 140Km/h

SPECTRUM B 08.25 - ZN, SKLOPNÝ, LAKOVANÉ BOČNICE BARVA ŠEDÁ
Zesílená náprava 1300 kg Zesílený přívěs. kloub 1500 kg Mechanicky sklopný na oji Zadní čelo - zpevněné(pojezdové) BARVA bočnic - ŠEDÁ Podlaha - protiskluzové překližky tl.15mm Bočnice - plechové zinkové 350mm Přední čelo - otevírací Zadní čelo - otevírací (pojezdové) Osvětlení 12V, zástrčka 13 pólová Kola 165R13C Konstr.rychlost 140 Km

TITBIT 08D 10R - VALNÍK, POČ, ZN, OP. KOLEČKO
- zesílená náprava 1300kg - zesílený kloub 1300 kg - kola 195/55 R10C - opěrné kolečko - bočnice ALU 350 mm - elektroinstalace 12V - 13 pól zástrčka - konstr. rychlost 140 km/h

TITBIT 08C 10R - VALNÍK, POČ, ZN, SLOUPKY
- zesílená náprava 1300 kg - zesílený kloub 1300 kg - kola 195/55 R10C - otevírací a odnímatelné bočnice Al-elox 350mm - uzávěry bočnic, odnímatelnými sloupky, panty kovové - elektroinstalace 12V, 13-pol. zástrčka - Konstr.rychlost 140 Km/hod

TITBIT 08D 10R - VALNÍK, POČ, ZN, OP. KOLEČKO

VARIO A 08.2 - VALNÍK, POČ, ZN, SKLOPNÝ, VYZTUŽENÉ ČELO, OP. KOLEČKO

KART 2 - ČERNÝ POLEP, OP. KOLEČKO, OP. NOHY
KART jsou jednonápravové brzděné i nebrzděné přívěsy s laminátovým víkem. Bočnice jsou vyrobeny z pozinkovaného plechu. S vnitřním nosičem lze přívěs využít k přepravě motokár. Vzadu jsou dvoukřídlé dveře.

DV 21 ATYP - PLATO
- přívěs nebrzděný - celková hmotnost v COC listě: 750 kg - rozměry ložné plochy cca.: 2030 mm x 1250 mm - hmotnost přívěsu: 320 Kg ( 430 Kg) …. na přívěs je možné naložit: 430 kg (980 Kg) Podvozek: - ocelový rám montovaný ze svařovaných a žárově zinkovaných dílů. - zesílený přívěsový kloub (1300 Kg) - 1x nebrzděná náprava Knott VG-13M (1300 kg) ZESÍLENÁ !!! - kola 165 R13C s ocelovým diskem - zesílený přívěsový kloub (1300 Kg) - opěrné kolečko vč.držáku (1x) - zakládací klíny (2x) - podlaha: protiskluzová překližka tl. 15 mm - 4x pogumované upínací oka V-systém, rozmístění 2+2 po stranách.

TITBIT 13C 13R - VALNÍK, POČ, TLUMIČE

VARIO A 08.2 - VALNÍK, POČ, ZN, PLACHTA 155 TRUB., OP. KOLEČKO, OP. NOHY

DV 21 - VALNÍK 700, PČP, VÍKO, OP. KOLEČKO
Přívěsy řady DV mají svařovaný, žárově zinkovaný rám umožňující konstruovat brzděné přívěsy až do celkové hmotnosti 1300 kg a bočnice zhotovené z vodovzdorné překližky o síle 15 mm stejně jako podlahu. Standardní výšku bočnic 30 cm lze zvyšovat dle přání až do výšky 120 cm. Přívěsy řady DV jsou vybaveny trubkovou ojí Ø 70 mm s možností zasunutí. Všechny typy řady DV dodáváme v provedení plato, valník a skříň, přičemž valník je vybaven otevíracím zadním, případně předním čelem. Přívěsy mohou být vyrobeny i ve sklopné variantě pro usnadnění najíždění drobné zahradní techniky. U sklopné varianty jsou přívěsy vybaveny „V“ ojí. Různorodé příslušenství včetně barevných plachet s konstrukcí je možné doplňovat i dodatečně v průběhu užívání.

CARGO LIGHT D 27.4 - VALNÍK, POČ, REZERVA, 195/50 R13C
Přívěs bržděný - dvounápravový Celková hmotnost 2700 kg Ložná plocha 4170 x 1820 mm Provozní hmotnost 579 Kg Užitečná hmotnost 2121 kg Montovaný rám ze zinkovaných dílů AL bočnice otevíratelné výška: 350 mm Odnímatelné sloupky + bočnice Profi uzávěry, kovové panty Podlaha z voděodolné překližky 15 mm Kotvící oka v rámu 8x (4+4) Opěrné kolečko vč.držáku Zakládací klíny - 2x Kola 195/50 R13C + rezerva Konstrukční rychlost 100 km/hod

VARIO B 13.2 - VALNÍK, POČ, PLACHTA 155 SVAŘ.

TITBIT 08C 13R - VALNÍK, POČ, ZN, SLOUPKY

TiTBIT 08D 13R - VALNÍK, POČ, ZN, SLOUPKY

TITBIT 08C 10R - VALNÍK, POČ, ZN, SLOUPKY

DV 21 - VALNÍK, POČ, PLACHTA 80, OP. KOLEČKO
Přívěs nebržděný - jednonápravový Celková hmotnost 750 kg Ložná plocha 2060 x 1115 mm Provozní hmotnost 182 Kg Užitečná hmotnost 568 kg Konstrukce trubková s lak.plachtou Celní lanko Plachta - výška 80 cm Opěrné kolečko (vč.držáku + objímky) Svařovaný, žárově zinkovaný rám Příčka pod celou podlahou - 2x Vybavení: trubková oj zasunovací otevírací přední a zadní čelo Bočnice- výška: 300mm Kola 155/70R13 Konstrukční rychlost 140 km/ hod

CARGO F 35.6 - VALNÍK, POČ, 14x OKO, DĚL. BOČ., REZERVA

TITBIT 08A 13R - VALNÍK, POČ

VARIO A 08.1 - VALNÍK, POČ
Od listopadu 2023 stojí přívěs na venkovní prodejní ploše. Některé šrouby a nýty jsou povrchově zkorodované, překližka je mírně vybledlá. Přívěs je ve výprodeji se slevou 10% z ceníkové ceny.

TRUMF MINI 13R
Od dubna 2024 stojí přívěs na venkovní prodejní ploše. Některé šrouby a nýty jsou povrchově zkorodované, překližka je mírně vybledlá. Přívěs je ve výprodeji se slevou 10% z akční ceny.

KA 2700D - REZERVA, BOX, EL. HYDR., OCELOVÁ KORBA
Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.

KA 2700D - REZERVA, BOX, EL. HYDR., OCELOVÁ KORBA
Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.

KA 2700R - SLOUPKY, POČ, REZERVA, BOX, PLETIVOVÁ NÁSTAVBA 100
Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.

VEA 27.40 DC
Přívěs bržděný - dvounápravový Skříńový přívěs Celková hmotnost 2700 kg Ložná plocha: 4000mm x 2000mm, výška 2350mm Provozní hmotnost 923 Kg Užitečná hmotnost 1777 kg Stěny skříně z izolantu panelů tl. 30mm Výklopná klopka: 3570 x 1405mm Pod klapkou - výklopný parapet Vstupní dveře - v přední části Montovaný rám ze zinkových dílů Podlaha tl.15 mm - voděodolná, protiskluzová překližka Opěrné kolečko 4 x - opěrná heverová noha Zakládací plastové klíny Kola 165 R13 C Konstrukční rychlost 100 Km /hod

IMOLA 35.47-2 - NAVIJÁK, TLUMIČE, PLACHTA NAV.
Přívěs bržděný - dvounápravový Celková hmotnost 3500 kg Ložná plocha 4740 x 2090 / 660 mm Provozní hmotnost 874 Kg Užitečná hmotnost 2626 kg Montovaný rám ze svařovaných dílů, žárově zinkovaný Po stranách najížděcí pásy z profilovaného plechu Hydraulické naklápění ruční pumpou Ložná plocha sklopná pomocí jednočinné manuální hydraulické pumpy a dvou válců Ruční naviják AL-KO se stavitelným držákem Kryt navijáku - plachtový Stavitelná rozpěrná tyč - 2x Zadní světla výklopná do boku Opěrné kolečko, sklopný nosič SPZ Zakládací plastový klín - 2x Tlumiče - 4x Rezervní kolo - držák,pod ložnou plochou Kola 195/50 R13C Konstrukční rychlost 140 km/ hod

IMOLA 35.47-2 - NAVIJÁK, TLUMIČE, PLACHTA NAV.

CARGO LIGHT E 27.4 - VALNÍK, POČ, BOX, REZERVA, TLUMIČE

VARIO A 08.2 - VALNÍK, POČ, ZN, PLACHTA 155 TRUB., OP. KOLEČKO

TRIP D 35.35 - EL. HYDR., NÁJEZDY, NÁSTAVBA, OP. NOHY, REZERVA, HYDR. PŘ. TRAKTOR
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.

SPECTRUM B 08.25 - ZN, OP. KOLEČKO, PLACHTA 155, VÝBAVA
Přívěs pro hasiče SPECTRUM B 08.25 ZN - provedení valník s otevíracím předním a zadním čelem. Přívěs je barevně proveden jako hasičské přípojné vozidlo.

KA 2700R - PLECH NA PODL., PLECH. BOČNICE
Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.

CARGO LIGHT DX 13.3 - VALNÍK, POČ, PLACHTA 155

MOTOMAX B08 - OP. KOLEČKO

KA 2700R - SLOUPKY, POČ, REZERVA, BOX, PLETIVOVÁ NÁSTAVBA 100

Rozdíl mezi brzděným a nebrzděným přívěsným vozíkem je klíčový z hlediska bezpečnosti, zákonné povinnosti i komfortu při jízdě. V této kategorii najdete přívěsné vozíky přehledně rozdělené právě podle brzdného systému, což vám usnadní výběr podle účelu použití, hmotnosti nákladu a možností vašeho tažného vozidla.
Typy přívěsných vozíků podle brzdění:
- Nebrzděné přívěsy – vhodné pro lehké náklady do 750 kg celkové hmotnosti. Nejsou vybaveny vlastním brzdovým systémem a jsou méně náročné na údržbu. Ideální pro domácí použití, zahrádkáře nebo příležitostné převážení.
- Brzděné přívěsy – konstrukčně robustnější, vybavené nájezdovou brzdou, vhodné pro častý a profesionální provoz. Vysoká nosnost, větší rozměry, lepší ovladatelnost a bezpečnost i při jízdě s vyšší zátěží.
Všechny přívěsné vozíky Vezeko jsou navrženy pro dlouhodobé využití, odolné proti opotřebení a vyrobené z kvalitních materiálů v České republice. Při výběru hraje roli nejen způsob použití, ale i možnosti vašeho automobilu a legislativní požadavky.
S výběrem brzděného nebo nebrzděného vozíku vám rádi pomůžeme – kontaktujte náš tým nebo si vyberte z nabídky dle specifikace.