
SPECTRUM B 08.21
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s plechovými pozinkovanými bočnicemi.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s plechovými pozinkovanými bočnicemi.
Přívěs Dung vychází z výrobní řady A1, A2 a B2. Dung je standardně vybaven hydraulickým zvedákem, který umožňuje snadné sklápění ložné plochy s nákladem. Příznivý úhel naklopení je možné využít i pro složení sypkého materiálu. Díky kontrolovatelnému naklápění může přívěs sloužit i pro najíždění a převoz zahradní nebo stavební techniky. Dung je univerzální pomocník vhodný pro připojení za osobní automobil nebo malotraktor.
Přívěs Dung vychází z výrobní řady A1, A2 a B2. Dung je standardně vybaven hydraulickým zvedákem, který umožňuje snadné sklápění ložné plochy s nákladem. Příznivý úhel naklopení je možné využít i pro složení sypkého materiálu. Díky kontrolovatelnému naklápění může přívěs sloužit i pro najíždění a převoz zahradní nebo stavební techniky. Dung je univerzální pomocník vhodný pro připojení za osobní automobil nebo malotraktor.
Přívěs Dung vychází z výrobní řady A1, A2 a B2. Dung je standardně vybaven hydraulickým zvedákem, který umožňuje snadné sklápění ložné plochy s nákladem. Příznivý úhel naklopení je možné využít i pro složení sypkého materiálu. Díky kontrolovatelnému naklápění může přívěs sloužit i pro najíždění a převoz zahradní nebo stavební techniky. Dung je univerzální pomocník vhodný pro připojení za osobní automobil nebo malotraktor.
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.
KART jsou jednonápravové brzděné i nebrzděné přívěsy s laminátovým víkem. Bočnice jsou vyrobeny z pozinkovaného plechu. S vnitřním nosičem lze přívěs využít k přepravě motokár. Vzadu jsou dvoukřídlé dveře.
KART jsou jednonápravové brzděné i nebrzděné přívěsy s laminátovým víkem. Bočnice jsou vyrobeny z pozinkovaného plechu. S vnitřním nosičem lze přívěs využít k přepravě motokár. Vzadu jsou dvoukřídlé dveře.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je určený pro přepravu jednoho motocyklu.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s překližkovými bočnicemi výšky 300 mm a svařovaným relingem - jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je určený pro přepravu jednoho motocyklu.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je určený pro přepravu jednoho motocyklu.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s plechovými pozinkovanými bočnicemi.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s překližkovými bočnicemi výšky 300 mm a svařovaným relingem - jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s překližkovými bočnicemi výšky 300 mm a svařovaným relingem - jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s překližkovými bočnicemi výšky 300 mm a svařovaným relingem - jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s překližkovými bočnicemi výšky 300 mm a svařovaným relingem - jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s překližkovými bočnicemi výšky 300 mm a svařovaným relingem - jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s překližkovými bočnicemi výšky 300 mm a svařovaným relingem - jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s překližkovými bočnicemi výšky 300 mm a svařovaným relingem - jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm.