
KART 2 - ČERNÝ POLEP
KART jsou jednonápravové brzděné i nebrzděné přívěsy s laminátovým víkem. Bočnice jsou vyrobeny z pozinkovaného plechu. S vnitřním nosičem lze přívěs využít k přepravě motokár. Vzadu jsou dvoukřídlé dveře.
KART jsou jednonápravové brzděné i nebrzděné přívěsy s laminátovým víkem. Bočnice jsou vyrobeny z pozinkovaného plechu. S vnitřním nosičem lze přívěs využít k přepravě motokár. Vzadu jsou dvoukřídlé dveře.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství. Přívěs je navíc doplněn o vybrané prvky příplatkové výbavy.
Přívěs nebržděný - jednonápravový Celková hmotnost 750 kg Ložná plocha 2060 x 1100 mm (výška 1000mm) Provozní hmotnost 242 Kg Užitečná hmotnost 508 kg Vybavení: trubková oj (zasouvací) opěrné kolečko vč.držáku Samonosná konstrukce rámu z poz.plechu Skříň z pozinkovaného plechu -podlaha překližková tl: 15mm - dekl z plechu (uzamykatelný) - vodotěsná - bez lakování - 1x vnitřní police - 2x zadní opěrné nohy Kola 155/70R13 Konstrukční rychlost 140 km/ hod
- jednonápravový nebrzděný přívěs - manuálně sklopný na oji - celková hmotnost 750 kg - užitná hmotnost cca 530 kg - ložná plocha 2520 x 1480 mm - otevírací přední čelo včetně odnímacího relingu - bočnice voděodolná překližka 300 mm + 100 mm - svařovaný reling 100 mm - podlaha voděodolná protiskluzová překližka 15 mm - rám svařovaný, žárově zinkovaný - pogumovaná kotvící oka zapuštěná v rámu 4 ks (V- systém) - 4x navařená oka na rámu - 4x kotvící otvory v předním a zadním korytě - oj ve tvaru V - kola 155/70 R13 mimo ložnou plochu - elektroinstalace 12 V - konstrukční rychlost 130 km/hod (VZL-2021-000027) Původní cena: 37.080,- Kč + DPH (44.867,- Kč vč.DPH)
Pro přívěsy TITBIT jsou charakteristické jeho užitné vlastnosti. Díky uložení kolových jednotek pod ložnou plochou je umožněn přístup s nákladem ze všech stran. Nízká vlastní hmotnost přívěsu dovoluje vysoké užitečné zatížení. Přívěsy jsou velmi dobře viditelné z tažného vozidla, což umožňuje neustálou vizuální kontrolu nákladu, bezpečnost při provozu a komfortní couvání. Montovaná konstrukce z pozinkovaných profilů zaručuje snadnou výměnu poškozených dílů. Výklopné bočnice jsou vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, které jsou zakončené plastovými zámkovými koncovkami. Jejich nízká hmotnost usnadňuje manipulaci při vysazování z pantů, kdy se z přívěsu velmi rychle vytvoří plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky o síle 15 mm, nápravy a brzdový systém AL-KO Kober případně KNOTT. Tyto komponenty spolu s vodotěsnou elektroinstalací Plug-lamp zajišťují dlouhodobě spolehlivý provoz. Použitím nových technologií ve výrobě je dosaženo vysoké kvality. Velký výběr v rozměrech a hmotnostech typů a variabilita přívěsu vyhovuje jak profesionálnímu využití, tak i běžnému využití doma i na zahradě.
Informace o přívěsu Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s překližkovými bočnicemi výšky 300 mm a svařovaným relingem - jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s překližkovými bočnicemi výšky 300 mm a svařovaným relingem - jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm. ____________________________________________________________ Skladový přívěs z roku 2023. Původní cena: 29 895 Kč (24 707 Kč bez DPH)
Přívěs nebržděný - jednonápravový Celková hmotnost 750 kg Ložná plocha 2060 x 1115 mm Provozní hmotnost 212 Kg Užitečná hmotnost 538 kg - podlaha a bočnice voděodolná překližka tl:15 mm - výška bočnic: 600mm - přední čelo pevné - vzadu - dvoukřídlé dveře - laminátové víko, barva stříbrná metalíza - víko uzamykatelné - svařený žárově zinkovaný rám - montované V-oje - opěrné kolečko s držákem - kola 155/70 R13 - vedle ložné plochy - elektroinstalace 12 V, zástrčka 13pólová - konstrukční rychlost 140 km/hod.
SPECTRUM B 08.25 Standardní přívěs SPECTRUM v provedení HASIČSKÝ přívěs doplněný o další výbadu.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Informace o přívěsu Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s překližkovými bočnicemi výšky 300 mm a svařovaným relingem - jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm.
Pro přívěsy TITBIT jsou charakteristické jeho užitné vlastnosti. Díky uložení kolových jednotek pod ložnou plochou je umožněn přístup s nákladem ze všech stran. Nízká vlastní hmotnost přívěsu dovoluje vysoké užitečné zatížení. Přívěsy jsou velmi dobře viditelné z tažného vozidla, což umožňuje neustálou vizuální kontrolu nákladu, bezpečnost při provozu a komfortní couvání. Montovaná konstrukce z pozinkovaných profilů zaručuje snadnou výměnu poškozených dílů. Výklopné bočnice jsou vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, které jsou zakončené plastovými zámkovými koncovkami. Jejich nízká hmotnost usnadňuje manipulaci při vysazování z pantů, kdy se z přívěsu velmi rychle vytvoří plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky o síle 15 mm, nápravy a brzdový systém AL-KO Kober případně KNOTT. Tyto komponenty spolu s vodotěsnou elektroinstalací Plug-lamp zajišťují dlouhodobě spolehlivý provoz. Použitím nových technologií ve výrobě je dosaženo vysoké kvality. Velký výběr v rozměrech a hmotnostech typů a variabilita přívěsu vyhovuje jak profesionálnímu využití, tak i běžnému využití doma i na zahradě.
Přívěs nebržděný - jednonápravový Celková hmotnost 750 kg Ložná plocha 2600 x 1420 mm Zesílená náprava 1300 kg Zesílený přívěs. kloub 1500 kg Provozní hmotnost 310 Kg Užitečná hmotnost 440 kg(990kg) Plachta s jeklovou konstrukcí výška: 1350mm (barva plachty RAL 3002 - červená !!!) - otočné plastové můstky + celní lanko Rám svařovaný, žárově zinkovaný Podlaha z voděodolné překližky tl.: 15 mm AL bočnice otevíratelné výška: 350 mm Odnímatelné sloupky + bočnice Otevírací přední + zadní čelo Pogumovaná kotvící oka 4x Opěrné kolečko vč.držáku Zakládací klín vč.držáku Kola 165/R13C pod ložnou plochou Konstrukční rychlost 140Km/h
Informace o přívěsu KART jsou jednonápravové brzděné i nebrzděné přívěsy s laminátovým víkem. Bočnice jsou vyrobeny z pozinkovaného plechu. S vnitřním nosičem lze přívěs využít k přepravě motokár. Vzadu jsou dvoukřídlé dveře.
Informace o přívěsu Přívěsy řady DV mají svařovaný, žárově zinkovaný rám umožňující konstruovat brzděné přívěsy až do celkové hmotnosti 1300 kg a bočnice zhotovené z vodovzdorné překližky o síle 15 mm stejně jako podlahu. Standardní výšku bočnic 30 cm lze zvyšovat dle přání až do výšky 120 cm. Přívěsy řady DV jsou vybaveny trubkovou ojí Ø 70 mm s možností zasunutí. Všechny typy řady DV dodáváme v provedení plato, valník a skříň, přičemž valník je vybaven otevíracím zadním, případně předním čelem. Přívěsy mohou být vyrobeny i ve sklopné variantě pro usnadnění najíždění drobné zahradní techniky. U sklopné varianty jsou přívěsy vybaveny „V“ ojí. Různorodé příslušenství včetně barevných plachet s konstrukcí je možné doplňovat i dodatečně v průběhu užívání.
Přívěs SPECTRUM B 08.25 v provedení valník s otevíracím předním a zadním čelem. Přívěs je doplněn o příplatkovou výbavu: - placta s kontrukcí výšky 135 cm - opěrné kolečko - zakládací klíny Přívěs je barevně proveden jako hasičské přípojné vozidlo. OBJEDNÁVKA: VVM-2025-000111
Přívěsy řady DV mají svařovaný, žárově zinkovaný rám umožňující konstruovat brzděné přívěsy až do celkové hmotnosti 1300 kg a bočnice zhotovené z vodovzdorné překližky o síle 15 mm stejně jako podlahu. Standardní výšku bočnic 30 cm lze zvyšovat dle přání až do výšky 120 cm. Přívěsy řady DV jsou vybaveny trubkovou ojí Ø 70 mm s možností zasunutí. Všechny typy řady DV dodáváme v provedení plato, valník a skříň, přičemž valník je vybaven otevíracím zadním, případně předním čelem. Přívěsy mohou být vyrobeny i ve sklopné variantě pro usnadnění najíždění drobné zahradní techniky. U sklopné varianty jsou přívěsy vybaveny „V“ ojí. Různorodé příslušenství včetně barevných plachet s konstrukcí je možné doplňovat i dodatečně v průběhu užívání.
Jednonápravové přívěsy určené především pro přepravu prasat a ovcí. Přívěs je vyroben z voděodolné překližky, nahoře překrytý plachtou, vzadu je sklopná rampa a drátěná dvoukřídlá dvířka. Přívěs je dále možné vybavit bočním sklopným zábradlím na zadní rampě, dělící přepážkou, případně servisními dveřmi, atd.
Jednonápravové přívěsy určené především pro přepravu prasat a ovcí. Přívěs je vyroben z voděodolné překližky, nahoře překrytý plachtou, vzadu je sklopná rampa a drátěná dvoukřídlá dvířka. Přívěs je dále možné vybavit bočním sklopným zábradlím na zadní rampě, dělící přepážkou, případně servisními dveřmi, atd.
Jednonápravové přívěsy určené především pro přepravu prasat a ovcí. Přívěs je vyroben z voděodolné překližky, nahoře překrytý plachtou, vzadu je sklopná rampa a drátěná dvoukřídlá dvířka. Přívěs je dále možné vybavit bočním sklopným zábradlím na zadní rampě, dělící přepážkou, případně servisními dveřmi, atd.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s plechovými pozinkovanými bočnicemi. ____________________________________________________________ Skladový přívěs z roku 2022. Původní cena: 32 098 Kč (26 527 Kč bez DPH)
Přívěs Dung vychází z výrobní řady A1, A2 a B2. Dung je standardně vybaven hydraulickým zvedákem, který umožňuje snadné sklápění ložné plochy s nákladem. Příznivý úhel naklopení je možné využít i pro složení sypkého materiálu. Díky kontrolovatelnému naklápění může přívěs sloužit i pro najíždění a převoz zahradní nebo stavební techniky. Dung je univerzální pomocník vhodný pro připojení za osobní automobil nebo malotraktor.
Přívěs Dung vychází z výrobní řady A1, A2 a B2. Dung je standardně vybaven hydraulickým zvedákem, který umožňuje snadné sklápění ložné plochy s nákladem. Příznivý úhel naklopení je možné využít i pro složení sypkého materiálu. Díky kontrolovatelnému naklápění může přívěs sloužit i pro najíždění a převoz zahradní nebo stavební techniky. Dung je univerzální pomocník vhodný pro připojení za osobní automobil nebo malotraktor.
Přívěs Dung vychází z výrobní řady A1, A2 a B2. Dung je standardně vybaven hydraulickým zvedákem, který umožňuje snadné sklápění ložné plochy s nákladem. Příznivý úhel naklopení je možné využít i pro složení sypkého materiálu. Díky kontrolovatelnému naklápění může přívěs sloužit i pro najíždění a převoz zahradní nebo stavební techniky. Dung je univerzální pomocník vhodný pro připojení za osobní automobil nebo malotraktor.
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.