
Přívěsné vozíky jednonápravové


CARGO LIGHT DX 08.26 - VALNÍK, POČ, ZN

CARGO LIGHT DX 13.26 - VALNÍK, POČ

CARGO LIGHT DX 13.3 - VALNÍK, POČ, BOX, TLUMIČE, PLACHTA 155

BRONTO C 16.4 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 16.4 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 16.3 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 16.3 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 13.4 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 13.4 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 13.3 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 13.3 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 08.3 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 08.3 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO B 16.4 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO B 16.4 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO B 16.3 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO B 16.3 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO B 13.4 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO B 13.4 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO B 13.3 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO B 13.3 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO B 08.4 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO B 08.4 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO B 08.3 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO B 08.3 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO A 16.4 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO A 16.4 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO A 16.3 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO A 16.3 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO A 13.4 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO A 13.4 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO A 13.3 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO A 13.3 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO A 08.4 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO A 08.4 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO A 08.3 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO A 08.3 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

CARGO D 08.2 - VALNÍK, POČ, ZN, OP. KOLEČKO, LISTOVÉ ODPRUŽENÍ

CARGO D 08.2 - VALNÍK, POČ, OP. KOLEČKO, PLACHTA 135

KART 2 08 - VYZTUŽ. RÁMEČEK
KART jsou jednonápravové brzděné i nebrzděné přívěsy s laminátovým víkem. Bočnice jsou vyrobeny z pozinkovaného plechu. S vnitřním nosičem lze přívěs využít k přepravě motokár. Vzadu jsou dvoukřídlé dveře.

KART 2 08 - OP. NOHY,OP. KOLEČKO, KLÍN
KART jsou jednonápravové brzděné i nebrzděné přívěsy s laminátovým víkem. Bočnice jsou vyrobeny z pozinkovaného plechu. S vnitřním nosičem lze přívěs využít k přepravě motokár. Vzadu jsou dvoukřídlé dveře.

SPECTRUM C 13.3 - SKLOPNÝ, RAMPA
Jednonápravový brzděné přívěsy s celkovou hmotností do 1300 kg. Přívěs je v provedení valník s plechovými pozinkovanými bočnicemi.

MIKROBIKE A 08.1 - OP. KOLEČKO, OKA
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je určený pro přepravu jednoho motocyklu.

TK B 15.30 - DVEŘE, REZERVA, OSVIT, OP. NOHY
Skříně ze sendvičových - tepelně izolovaných panelů v současné době plně nahrazující dříve vyráběné skříňové přívěsy z hliníkových lamel. Modely TK se vyznačují uložením kol vedle ložné plochy. Použité skládané panely se nejčastěji vyrábějí ve stříbrné barvě, vnitřní strana je bílá. Jsou ale možné i kombinace bílá/bílá nebo šedá/bílá. Síla panelu je 50 mm. Různorodostí použitých materiálů je dosaženo maximální variability výrobků při zachování krátkých dodacích lhůt. V případě zájmu je možné vyrobit přívěs dle zadání zákazníka.

CARGO D 16.4 - PLATO, TLUMIČE

TK A 08.25 - DVEŘE, AL KOLA
