
Přívěsné vozíky jednonápravové


TK A 08.25 K

VT MINI 13.25
Jedno nebo dvounápravové přívěsy se sklopnou zádí a boční rampou. Podlaha i rampa je pokryta hliníkovým plechem s protiskluzovou úpravou. Robustní kovový rám je doplněn nástavbou z hliníkových profilů a konstrukcí s plachtou nebo kombinací laminátového spoileru s plachtou. Zadní rampu je možné vyrobit v provedení kombinovaně výklopném, kdy slouží jednak jako nástupní rampa, nebo je možné rampu otevřít do boku jako jednokřídlé dveře. Přívěsy je možné vybavit dělícími přepážkami a výklopným zábradlím vedle zadní rampy.

VT MINI 13.20
Jedno nebo dvounápravové přívěsy se sklopnou zádí a boční rampou. Podlaha i rampa je pokryta hliníkovým plechem s protiskluzovou úpravou. Robustní kovový rám je doplněn nástavbou z hliníkových profilů a konstrukcí s plachtou nebo kombinací laminátového spoileru s plachtou. Zadní rampu je možné vyrobit v provedení kombinovaně výklopném, kdy slouží jednak jako nástupní rampa, nebo je možné rampu otevřít do boku jako jednokřídlé dveře. Přívěsy je možné vybavit dělícími přepážkami a výklopným zábradlím vedle zadní rampy.

VT 1300
Jedno nebo dvounápravové přívěsy se sklopnou zádí a boční rampou. Podlaha i rampa je pokryta hliníkovým plechem s protiskluzovou úpravou. Robustní kovový rám je doplněn nástavbou z hliníkových profilů a konstrukcí s plachtou nebo kombinací laminátového spoileru s plachtou. Zadní rampu je možné vyrobit v provedení kombinovaně výklopném, kdy slouží jednak jako nástupní rampa, nebo je možné rampu otevřít do boku jako jednokřídlé dveře. Přívěsy je možné vybavit dělícími přepážkami a výklopným zábradlím vedle zadní rampy.

AGRO B 13.2 - 1500, DVEŘE, ZÁBRADLÍ, OP. NOHY

AGRO A 08.2 - ZN, 1500, DVEŘE, GUMA, ZÁBRADLÍ

AGRO B 13.2
Jednonápravové přívěsy určené především pro přepravu prasat a ovcí. Přívěs je vyroben z voděodolné překližky, nahoře překrytý plachtou, vzadu je sklopná rampa a drátěná dvoukřídlá dvířka. Přívěs je dále možné vybavit bočním sklopným zábradlím na zadní rampě, dělící přepážkou, případně servisními dveřmi, atd.

AGRO B 08.2
Jednonápravové přívěsy určené především pro přepravu prasat a ovcí. Přívěs je vyroben z voděodolné překližky, nahoře překrytý plachtou, vzadu je sklopná rampa a drátěná dvoukřídlá dvířka. Přívěs je dále možné vybavit bočním sklopným zábradlím na zadní rampě, dělící přepážkou, případně servisními dveřmi, atd.

AGRO A 13.2
Jednonápravové přívěsy určené především pro přepravu prasat a ovcí. Přívěs je vyroben z voděodolné překližky, nahoře překrytý plachtou, vzadu je sklopná rampa a drátěná dvoukřídlá dvířka. Přívěs je dále možné vybavit bočním sklopným zábradlím na zadní rampě, dělící přepážkou, případně servisními dveřmi, atd.

AGRO A 13.1
Jednonápravové přívěsy určené především pro přepravu prasat a ovcí. Přívěs je vyroben z voděodolné překližky, nahoře překrytý plachtou, vzadu je sklopná rampa a drátěná dvoukřídlá dvířka. Přívěs je dále možné vybavit bočním sklopným zábradlím na zadní rampě, dělící přepážkou, případně servisními dveřmi, atd.

AGRO A 08.2
Jednonápravové přívěsy určené především pro přepravu prasat a ovcí. Přívěs je vyroben z voděodolné překližky, nahoře překrytý plachtou, vzadu je sklopná rampa a drátěná dvoukřídlá dvířka. Přívěs je dále možné vybavit bočním sklopným zábradlím na zadní rampě, dělící přepážkou, případně servisními dveřmi, atd.

AGRO A 08.1
Jednonápravové přívěsy určené především pro přepravu prasat a ovcí. Přívěs je vyroben z voděodolné překližky, nahoře překrytý plachtou, vzadu je sklopná rampa a drátěná dvoukřídlá dvířka. Přívěs je dále možné vybavit bočním sklopným zábradlím na zadní rampě, dělící přepážkou, případně servisními dveřmi, atd.

SPECTRUM B 08.21
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s plechovými pozinkovanými bočnicemi. ____________________________________________________________ Skladový přívěs z roku 2022. Původní cena: 32 098 Kč (26 527 Kč bez DPH)

VEA 18.40

VEA 13.30

VEA 13.25

VEA 13.20

FLEX 13
Přívěs FLEX je ideálním společníkem pro cestování, kemping a outdoor aktivity. Jeho kompaktní rozměry vás při cestách nebudou omezovat jako běžný karavan. Navíce je vybaven zvedací střechou, která je doplněna o sklopné lůžko. Vybavení a individualizace přívěsu jsou pouze na vašich představách a potřebách.

DUNG A 08.1 - ZN

DUNG A 08.2 - ZN, OP. KOLEČKO, PLACHTA

DUNG B 13.2
Přívěs Dung vychází z výrobní řady A1, A2 a B2. Dung je standardně vybaven hydraulickým zvedákem, který umožňuje snadné sklápění ložné plochy s nákladem. Příznivý úhel naklopení je možné využít i pro složení sypkého materiálu. Díky kontrolovatelnému naklápění může přívěs sloužit i pro najíždění a převoz zahradní nebo stavební techniky. Dung je univerzální pomocník vhodný pro připojení za osobní automobil nebo malotraktor.

DUNG B 08.2
Přívěs Dung vychází z výrobní řady A1, A2 a B2. Dung je standardně vybaven hydraulickým zvedákem, který umožňuje snadné sklápění ložné plochy s nákladem. Příznivý úhel naklopení je možné využít i pro složení sypkého materiálu. Díky kontrolovatelnému naklápění může přívěs sloužit i pro najíždění a převoz zahradní nebo stavební techniky. Dung je univerzální pomocník vhodný pro připojení za osobní automobil nebo malotraktor.

DUNG A 13.2
Přívěs Dung vychází z výrobní řady A1, A2 a B2. Dung je standardně vybaven hydraulickým zvedákem, který umožňuje snadné sklápění ložné plochy s nákladem. Příznivý úhel naklopení je možné využít i pro složení sypkého materiálu. Díky kontrolovatelnému naklápění může přívěs sloužit i pro najíždění a převoz zahradní nebo stavební techniky. Dung je univerzální pomocník vhodný pro připojení za osobní automobil nebo malotraktor.

DUNG A 13.1
Přívěs Dung vychází z výrobní řady A1, A2 a B2. Dung je standardně vybaven hydraulickým zvedákem, který umožňuje snadné sklápění ložné plochy s nákladem. Příznivý úhel naklopení je možné využít i pro složení sypkého materiálu. Díky kontrolovatelnému naklápění může přívěs sloužit i pro najíždění a převoz zahradní nebo stavební techniky. Dung je univerzální pomocník vhodný pro připojení za osobní automobil nebo malotraktor.

DUNG A 08.2
Přívěs Dung vychází z výrobní řady A1, A2 a B2. Dung je standardně vybaven hydraulickým zvedákem, který umožňuje snadné sklápění ložné plochy s nákladem. Příznivý úhel naklopení je možné využít i pro složení sypkého materiálu. Díky kontrolovatelnému naklápění může přívěs sloužit i pro najíždění a převoz zahradní nebo stavební techniky. Dung je univerzální pomocník vhodný pro připojení za osobní automobil nebo malotraktor.

DUNG A 08.1
Přívěs Dung vychází z výrobní řady A1, A2 a B2. Dung je standardně vybaven hydraulickým zvedákem, který umožňuje snadné sklápění ložné plochy s nákladem. Příznivý úhel naklopení je možné využít i pro složení sypkého materiálu. Díky kontrolovatelnému naklápění může přívěs sloužit i pro najíždění a převoz zahradní nebo stavební techniky. Dung je univerzální pomocník vhodný pro připojení za osobní automobil nebo malotraktor.

MOTOVAN B13 - 2X BOX, TLUMIČE, AL KOLA, DRŽÁK NOSIČE JÍZDNÍCH KOL

MOTOMAX B08 - OP. KOLEČKO

SPECTRUM B 13.25 - PLACHTA 155


CARGO LIGHT DX 08.26 - VALNÍK, POČ, ZN

CARGO LIGHT DX 13.26 - VALNÍK, POČ

CARGO LIGHT DX 13.3 - VALNÍK, POČ, BOX, TLUMIČE, PLACHTA 155

BRONTO C 16.4 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 16.4 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 16.3 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 16.3 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 13.4 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 13.4 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 13.3 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 13.3 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 08.3 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 08.3 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO B 16.4 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO B 16.4 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO B 16.3 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO B 16.3 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.