Přívěsy dle brždění
Rozdíl mezi brzděným a nebrzděným přívěsným vozíkem je klíčový z hlediska bezpečnosti, zákonné povinnosti i komfortu při jízdě. V této kategorii najdete přívěsné vozíky přehledně rozdělené právě podle brzdného systému, což vám usnadní výběr podle účelu použití, hmotnosti nákladu a možností vašeho tažného vozidla.
AGRO A 08.2 - ZN, 1500, DVEŘE, GUMA, ZÁBRADLÍ
AGRO B 13.2
Jednonápravové přívěsy určené především pro přepravu prasat a ovcí. Přívěs je vyroben z voděodolné překližky, nahoře překrytý plachtou, vzadu je sklopná rampa a drátěná dvoukřídlá dvířka. Přívěs je dále možné vybavit bočním sklopným zábradlím na zadní rampě, dělící přepážkou, případně servisními dveřmi, atd.
AGRO B 08.2
Jednonápravové přívěsy určené především pro přepravu prasat a ovcí. Přívěs je vyroben z voděodolné překližky, nahoře překrytý plachtou, vzadu je sklopná rampa a drátěná dvoukřídlá dvířka. Přívěs je dále možné vybavit bočním sklopným zábradlím na zadní rampě, dělící přepážkou, případně servisními dveřmi, atd.
AGRO A 13.2
Jednonápravové přívěsy určené především pro přepravu prasat a ovcí. Přívěs je vyroben z voděodolné překližky, nahoře překrytý plachtou, vzadu je sklopná rampa a drátěná dvoukřídlá dvířka. Přívěs je dále možné vybavit bočním sklopným zábradlím na zadní rampě, dělící přepážkou, případně servisními dveřmi, atd.
AGRO A 13.1
Jednonápravové přívěsy určené především pro přepravu prasat a ovcí. Přívěs je vyroben z voděodolné překližky, nahoře překrytý plachtou, vzadu je sklopná rampa a drátěná dvoukřídlá dvířka. Přívěs je dále možné vybavit bočním sklopným zábradlím na zadní rampě, dělící přepážkou, případně servisními dveřmi, atd.
AGRO A 08.2
Jednonápravové přívěsy určené především pro přepravu prasat a ovcí. Přívěs je vyroben z voděodolné překližky, nahoře překrytý plachtou, vzadu je sklopná rampa a drátěná dvoukřídlá dvířka. Přívěs je dále možné vybavit bočním sklopným zábradlím na zadní rampě, dělící přepážkou, případně servisními dveřmi, atd.
AGRO A 08.1
Jednonápravové přívěsy určené především pro přepravu prasat a ovcí. Přívěs je vyroben z voděodolné překližky, nahoře překrytý plachtou, vzadu je sklopná rampa a drátěná dvoukřídlá dvířka. Přívěs je dále možné vybavit bočním sklopným zábradlím na zadní rampě, dělící přepážkou, případně servisními dveřmi, atd.
PT 2700 L
Dvounápravový brzděný přepravník na dva koně. Přívěs je vyrobený z hliníkových skládaných profilů, střecha je laminátová se dvěma plastovými větracími okny. V zadní části přepravníku na koně je výklopná rampa s gumou a příčkami a samorolovací plachta. Podlaha tohoto přívěsu na přepravu koní je z hliníkových skládaných profilů a je pokryta gumou, rám je svařovaný, žárově zinkovaný. Přívěs je dále vybaven servisními dveřmi, bočním polstrováním a středovou přepážkou.
HUNTER 30
Dvounápravový brzděný přepravník na dva koně. Lehký přepravníky se stěnami z překlišky a s plachtovou střechou.
HUNTER 27
Dvounápravový brzděný přepravník na dva koně. Lehký přepravníky se stěnami z překlišky a s plachtovou střechou.
VEA 27.50
VEA 27.40
VEA 18.40
VEA 13.30
VEA 13.25
VEA 13.20
FLEX 13
Přívěs FLEX je ideálním společníkem pro cestování, kemping a outdoor aktivity. Jeho kompaktní rozměry vás při cestách nebudou omezovat jako běžný karavan. Navíce je vybaven zvedací střechou, která je doplněna o sklopné lůžko. Vybavení a individualizace přívěsu jsou pouze na vašich představách a potřebách.
DUNG A 08.1 - ZN
DUNG A 08.2 - ZN, OP. KOLEČKO
DUNG B 13.2
Přívěs Dung vychází z výrobní řady A1, A2 a B2. Dung je standardně vybaven hydraulickým zvedákem, který umožňuje snadné sklápění ložné plochy s nákladem. Příznivý úhel naklopení je možné využít i pro složení sypkého materiálu. Díky kontrolovatelnému naklápění může přívěs sloužit i pro najíždění a převoz zahradní nebo stavební techniky. Dung je univerzální pomocník vhodný pro připojení za osobní automobil nebo malotraktor.
DUNG B 08.2
Přívěs Dung vychází z výrobní řady A1, A2 a B2. Dung je standardně vybaven hydraulickým zvedákem, který umožňuje snadné sklápění ložné plochy s nákladem. Příznivý úhel naklopení je možné využít i pro složení sypkého materiálu. Díky kontrolovatelnému naklápění může přívěs sloužit i pro najíždění a převoz zahradní nebo stavební techniky. Dung je univerzální pomocník vhodný pro připojení za osobní automobil nebo malotraktor.
DUNG A 13.2
Přívěs Dung vychází z výrobní řady A1, A2 a B2. Dung je standardně vybaven hydraulickým zvedákem, který umožňuje snadné sklápění ložné plochy s nákladem. Příznivý úhel naklopení je možné využít i pro složení sypkého materiálu. Díky kontrolovatelnému naklápění může přívěs sloužit i pro najíždění a převoz zahradní nebo stavební techniky. Dung je univerzální pomocník vhodný pro připojení za osobní automobil nebo malotraktor.
DUNG A 13.1
Přívěs Dung vychází z výrobní řady A1, A2 a B2. Dung je standardně vybaven hydraulickým zvedákem, který umožňuje snadné sklápění ložné plochy s nákladem. Příznivý úhel naklopení je možné využít i pro složení sypkého materiálu. Díky kontrolovatelnému naklápění může přívěs sloužit i pro najíždění a převoz zahradní nebo stavební techniky. Dung je univerzální pomocník vhodný pro připojení za osobní automobil nebo malotraktor.
DUNG A 08.2
Přívěs Dung vychází z výrobní řady A1, A2 a B2. Dung je standardně vybaven hydraulickým zvedákem, který umožňuje snadné sklápění ložné plochy s nákladem. Příznivý úhel naklopení je možné využít i pro složení sypkého materiálu. Díky kontrolovatelnému naklápění může přívěs sloužit i pro najíždění a převoz zahradní nebo stavební techniky. Dung je univerzální pomocník vhodný pro připojení za osobní automobil nebo malotraktor.
DUNG A 08.1
Přívěs Dung vychází z výrobní řady A1, A2 a B2. Dung je standardně vybaven hydraulickým zvedákem, který umožňuje snadné sklápění ložné plochy s nákladem. Příznivý úhel naklopení je možné využít i pro složení sypkého materiálu. Díky kontrolovatelnému naklápění může přívěs sloužit i pro najíždění a převoz zahradní nebo stavební techniky. Dung je univerzální pomocník vhodný pro připojení za osobní automobil nebo malotraktor.
MOTOVAN B13 - 2X BOX, TLUMIČE, AL KOLA, DRŽÁK NOSIČE JÍZDNÍCH KOL
MOTOMAX B08 - OP. KOLEČKO
VARIO A 08.2 - VALNÍK, POČ, ZN, PLACHTA 135 SVAŘ., OP. KOLEČKO, KLÍNY
CARGO LIGHT DX 08.26 - VALNÍK, POČ, ZN
CARGO LIGHT DX 13.26 - VALNÍK, POČ
CARGO LIGHT DX 13.3 - VALNÍK, POČ, BOX, TLUMIČE, PLACHTA 155
CARGO LIGHT DX 20.3 - VALNÍK, POČ, REZERVA
CARGO LIGHT D 27.3 - VALNÍK, POČ, BOX, REZERVA, PLACHTA 170
CARGO LIGHT D 27.3 - VALNÍK, POČ, BOX, NÁJEZDY
CARGO LIGHT D 08.36 TANDEM - PLATO
CARGO LIGHT D 27.4 - VALNÍK, POČ, REZERVA, 195/50 R13C
CARGO LIGHT E 27.4 - VALNÍK, POČ, REZERVA, BOX, KASTL, NÁJEZDY
CARGO LIGHT E 27.4 - VALNÍK, POČ, REZERVA, BOX, PLACHTA 200
CARGO LIGHT DX 08.26 TANDEM - VALNÍK, POČ, OP. KOLEČKO
CARGO LIGHT D 27.3 - VALNÍK, POČ, BOX, REZERVA, TLUMIČE, PLACHTA 155
CARGO G 35.4 - VALNÍK, POČ, REZERVA, BOX, PLACHTA 180
JUMBO 27.43 - VALNÍK, NÁJEZDY, BOX
JUMBO 27.43 - PLATO, NÁJEZDY, BOX, REZERVA, TLUMIČE
FORMULA F 35.60
FORMULA je dvounápravový nebo třínápravový brzděný skříňový přívěs pro přepravu automobilů. Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně lze nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu. Skříň je vyrobena ze sendvičových panelů a je standardně vybavena zešikmeným předním čelem, boční klapkou a zadní najížděcí rampou. Díky kombinaci hydraulického sklápění a najížděcí rampy je dosaženo velmi nízkého nájezdového úhlu, což zajišťuje bezpečné najetí automobilu s nízkou světlou výškou. Podlaha je z voděodolné protiskluzové překližky se šesti zapuštěnými kotvícími oky. Přívěs je dále vybaven rozpěrnou tyčí se zakládacími klíny, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Barvy sendvičových panelů: vnější strana / vnitřní strana stříbrná RAL 9006 / bílá RAL 9010 (STANDARDNÍ PROVEDENÍ) bílá RAL 9010 / bílá RAL 9010 černá RAL 9005 / bílá RAL 9010
FORMULA F 35.55
FORMULA je dvounápravový nebo třínápravový brzděný skříňový přívěs pro přepravu automobilů. Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně lze nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu. Skříň je vyrobena ze sendvičových panelů a je standardně vybavena zešikmeným předním čelem, boční klapkou a zadní najížděcí rampou. Díky kombinaci hydraulického sklápění a najížděcí rampy je dosaženo velmi nízkého nájezdového úhlu, což zajišťuje bezpečné najetí automobilu s nízkou světlou výškou. Podlaha je z voděodolné protiskluzové překližky se šesti zapuštěnými kotvícími oky. Přívěs je dále vybaven rozpěrnou tyčí se zakládacími klíny, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Barvy sendvičových panelů: vnější strana / vnitřní strana stříbrná RAL 9006 / bílá RAL 9010 (STANDARDNÍ PROVEDENÍ) bílá RAL 9010 / bílá RAL 9010 černá RAL 9005 / bílá RAL 9010
FORMULA F 30.60
FORMULA je dvounápravový nebo třínápravový brzděný skříňový přívěs pro přepravu automobilů. Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně lze nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu. Skříň je vyrobena ze sendvičových panelů a je standardně vybavena zešikmeným předním čelem, boční klapkou a zadní najížděcí rampou. Díky kombinaci hydraulického sklápění a najížděcí rampy je dosaženo velmi nízkého nájezdového úhlu, což zajišťuje bezpečné najetí automobilu s nízkou světlou výškou. Podlaha je z voděodolné protiskluzové překližky se šesti zapuštěnými kotvícími oky. Přívěs je dále vybaven rozpěrnou tyčí se zakládacími klíny, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Barvy sendvičových panelů: vnější strana / vnitřní strana stříbrná RAL 9006 / bílá RAL 9010 (STANDARDNÍ PROVEDENÍ) bílá RAL 9010 / bílá RAL 9010 černá RAL 9005 / bílá RAL 9010
FORMULA F 30.55
FORMULA je dvounápravový nebo třínápravový brzděný skříňový přívěs pro přepravu automobilů. Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně lze nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu. Skříň je vyrobena ze sendvičových panelů a je standardně vybavena zešikmeným předním čelem, boční klapkou a zadní najížděcí rampou. Díky kombinaci hydraulického sklápění a najížděcí rampy je dosaženo velmi nízkého nájezdového úhlu, což zajišťuje bezpečné najetí automobilu s nízkou světlou výškou. Podlaha je z voděodolné protiskluzové překližky se šesti zapuštěnými kotvícími oky. Přívěs je dále vybaven rozpěrnou tyčí se zakládacími klíny, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Barvy sendvičových panelů: vnější strana / vnitřní strana stříbrná RAL 9006 / bílá RAL 9010 (STANDARDNÍ PROVEDENÍ) bílá RAL 9010 / bílá RAL 9010 černá RAL 9005 / bílá RAL 9010
Rozdíl mezi brzděným a nebrzděným přívěsným vozíkem je klíčový z hlediska bezpečnosti, zákonné povinnosti i komfortu při jízdě. V této kategorii najdete přívěsné vozíky přehledně rozdělené právě podle brzdného systému, což vám usnadní výběr podle účelu použití, hmotnosti nákladu a možností vašeho tažného vozidla.
Typy přívěsných vozíků podle brzdění:
- Nebrzděné přívěsy – vhodné pro lehké náklady do 750 kg celkové hmotnosti. Nejsou vybaveny vlastním brzdovým systémem a jsou méně náročné na údržbu. Ideální pro domácí použití, zahrádkáře nebo příležitostné převážení.
- Brzděné přívěsy – konstrukčně robustnější, vybavené nájezdovou brzdou, vhodné pro častý a profesionální provoz. Vysoká nosnost, větší rozměry, lepší ovladatelnost a bezpečnost i při jízdě s vyšší zátěží.
Všechny přívěsné vozíky Vezeko jsou navrženy pro dlouhodobé využití, odolné proti opotřebení a vyrobené z kvalitních materiálů v České republice. Při výběru hraje roli nejen způsob použití, ale i možnosti vašeho automobilu a legislativní požadavky.
S výběrem brzděného nebo nebrzděného vozíku vám rádi pomůžeme – kontaktujte náš tým nebo si vyberte z nabídky dle specifikace.
