
HUNTER 27
Dvounápravový brzděný přepravník na dva koně. Lehký přepravníky se stěnami z překlišky a s plachtovou střechou.
Dvounápravový brzděný přepravník na dva koně. Lehký přepravníky se stěnami z překlišky a s plachtovou střechou.
Přívěs FLEX je ideálním společníkem pro cestování, kemping a outdoor aktivity. Jeho kompaktní rozměry vás při cestách nebudou omezovat jako běžný karavan. Navíce je vybaven zvedací střechou, která je doplněna o sklopné lůžko. Vybavení a individualizace přívěsu jsou pouze na vašich představách a potřebách.
Přívěs Dung vychází z výrobní řady A1, A2 a B2. Dung je standardně vybaven hydraulickým zvedákem, který umožňuje snadné sklápění ložné plochy s nákladem. Příznivý úhel naklopení je možné využít i pro složení sypkého materiálu. Díky kontrolovatelnému naklápění může přívěs sloužit i pro najíždění a převoz zahradní nebo stavební techniky. Dung je univerzální pomocník vhodný pro připojení za osobní automobil nebo malotraktor.
Přívěs Dung vychází z výrobní řady A1, A2 a B2. Dung je standardně vybaven hydraulickým zvedákem, který umožňuje snadné sklápění ložné plochy s nákladem. Příznivý úhel naklopení je možné využít i pro složení sypkého materiálu. Díky kontrolovatelnému naklápění může přívěs sloužit i pro najíždění a převoz zahradní nebo stavební techniky. Dung je univerzální pomocník vhodný pro připojení za osobní automobil nebo malotraktor.
Přívěs Dung vychází z výrobní řady A1, A2 a B2. Dung je standardně vybaven hydraulickým zvedákem, který umožňuje snadné sklápění ložné plochy s nákladem. Příznivý úhel naklopení je možné využít i pro složení sypkého materiálu. Díky kontrolovatelnému naklápění může přívěs sloužit i pro najíždění a převoz zahradní nebo stavební techniky. Dung je univerzální pomocník vhodný pro připojení za osobní automobil nebo malotraktor.
FORMULA je dvounápravový nebo třínápravový brzděný skříňový přívěs pro přepravu automobilů. Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně lze nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu. Skříň je vyrobena ze sendvičových panelů a je standardně vybavena zešikmeným předním čelem, boční klapkou a zadní najížděcí rampou. Díky kombinaci hydraulického sklápění a najížděcí rampy je dosaženo velmi nízkého nájezdového úhlu, což zajišťuje bezpečné najetí automobilu s nízkou světlou výškou. Podlaha je z voděodolné protiskluzové překližky se šesti zapuštěnými kotvícími oky. Přívěs je dále vybaven rozpěrnou tyčí se zakládacími klíny, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Barvy sendvičových panelů: vnější strana / vnitřní strana stříbrná RAL 9006 / bílá RAL 9010 (STANDARDNÍ PROVEDENÍ) bílá RAL 9010 / bílá RAL 9010 černá RAL 9005 / bílá RAL 9010
FORMULA je dvounápravový nebo třínápravový brzděný skříňový přívěs pro přepravu automobilů. Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně lze nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu. Skříň je vyrobena ze sendvičových panelů a je standardně vybavena zešikmeným předním čelem, boční klapkou a zadní najížděcí rampou. Díky kombinaci hydraulického sklápění a najížděcí rampy je dosaženo velmi nízkého nájezdového úhlu, což zajišťuje bezpečné najetí automobilu s nízkou světlou výškou. Podlaha je z voděodolné protiskluzové překližky se šesti zapuštěnými kotvícími oky. Přívěs je dále vybaven rozpěrnou tyčí se zakládacími klíny, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Barvy sendvičových panelů: vnější strana / vnitřní strana stříbrná RAL 9006 / bílá RAL 9010 (STANDARDNÍ PROVEDENÍ) bílá RAL 9010 / bílá RAL 9010 černá RAL 9005 / bílá RAL 9010
FORMULA je dvounápravový nebo třínápravový brzděný skříňový přívěs pro přepravu automobilů. Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně lze nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu. Skříň je vyrobena ze sendvičových panelů a je standardně vybavena zešikmeným předním čelem, boční klapkou a zadní najížděcí rampou. Díky kombinaci hydraulického sklápění a najížděcí rampy je dosaženo velmi nízkého nájezdového úhlu, což zajišťuje bezpečné najetí automobilu s nízkou světlou výškou. Podlaha je z voděodolné protiskluzové překližky se šesti zapuštěnými kotvícími oky. Přívěs je dále vybaven rozpěrnou tyčí se zakládacími klíny, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Barvy sendvičových panelů: vnější strana / vnitřní strana stříbrná RAL 9006 / bílá RAL 9010 (STANDARDNÍ PROVEDENÍ) bílá RAL 9010 / bílá RAL 9010 černá RAL 9005 / bílá RAL 9010
FORMULA je dvounápravový nebo třínápravový brzděný skříňový přívěs pro přepravu automobilů. Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně lze nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu. Skříň je vyrobena ze sendvičových panelů a je standardně vybavena zešikmeným předním čelem, boční klapkou a zadní najížděcí rampou. Díky kombinaci hydraulického sklápění a najížděcí rampy je dosaženo velmi nízkého nájezdového úhlu, což zajišťuje bezpečné najetí automobilu s nízkou světlou výškou. Podlaha je z voděodolné protiskluzové překližky se šesti zapuštěnými kotvícími oky. Přívěs je dále vybaven rozpěrnou tyčí se zakládacími klíny, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Barvy sendvičových panelů: vnější strana / vnitřní strana stříbrná RAL 9006 / bílá RAL 9010 (STANDARDNÍ PROVEDENÍ) bílá RAL 9010 / bílá RAL 9010 černá RAL 9005 / bílá RAL 9010
FORMULA je dvounápravový nebo třínápravový brzděný skříňový přívěs pro přepravu automobilů. Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně lze nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu. Skříň je vyrobena ze sendvičových panelů a je standardně vybavena zešikmeným předním čelem, boční klapkou a zadní najížděcí rampou. Díky kombinaci hydraulického sklápění a najížděcí rampy je dosaženo velmi nízkého nájezdového úhlu, což zajišťuje bezpečné najetí automobilu s nízkou světlou výškou. Podlaha je z voděodolné protiskluzové překližky se šesti zapuštěnými kotvícími oky. Přívěs je dále vybaven rozpěrnou tyčí se zakládacími klíny, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Barvy sendvičových panelů: vnější strana / vnitřní strana stříbrná RAL 9006 / bílá RAL 9010 (STANDARDNÍ PROVEDENÍ) bílá RAL 9010 / bílá RAL 9010 černá RAL 9005 / bílá RAL 9010
FORMULA je dvounápravový nebo třínápravový brzděný skříňový přívěs pro přepravu automobilů. Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně lze nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu. Skříň je vyrobena ze sendvičových panelů a je standardně vybavena zešikmeným předním čelem, boční klapkou a zadní najížděcí rampou. Díky kombinaci hydraulického sklápění a najížděcí rampy je dosaženo velmi nízkého nájezdového úhlu, což zajišťuje bezpečné najetí automobilu s nízkou světlou výškou. Podlaha je z voděodolné protiskluzové překližky se šesti zapuštěnými kotvícími oky. Přívěs je dále vybaven rozpěrnou tyčí se zakládacími klíny, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Barvy sendvičových panelů: vnější strana / vnitřní strana stříbrná RAL 9006 / bílá RAL 9010 (STANDARDNÍ PROVEDENÍ) bílá RAL 9010 / bílá RAL 9010 černá RAL 9005 / bílá RAL 9010
Dvounápravový nebo třínápravový autopřepravník s vynikajícími jízdními vlastnostmi. Přívěsy se vyrábí v provedení plato s podlahou z hliníkových skládaných profilů. Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně je možné nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu. Standardně jsou přívěsy dodávány s hliníkovými nájezdy uloženými pod ložnou plochou, rozpěrnou tyčí a zakládacími klíny, opěrným kolečkem, osmi kotvícími oky a ručním navijákem.
Dvounápravový nebo třínápravový autopřepravník s vynikajícími jízdními vlastnostmi. Přívěsy se vyrábí v provedení plato s podlahou z hliníkových skládaných profilů. Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně je možné nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu. Standardně jsou přívěsy dodávány s hliníkovými nájezdy uloženými pod ložnou plochou, rozpěrnou tyčí a zakládacími klíny, opěrným kolečkem, osmi kotvícími oky a ručním navijákem.
Dvounápravový nebo třínápravový autopřepravník s vynikajícími jízdními vlastnostmi. Přívěsy se vyrábí v provedení plato s podlahou z hliníkových skládaných profilů. Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně je možné nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu. Standardně jsou přívěsy dodávány s hliníkovými nájezdy uloženými pod ložnou plochou, rozpěrnou tyčí a zakládacími klíny, opěrným kolečkem, osmi kotvícími oky a ručním navijákem.
Dvounápravový nebo třínápravový autopřepravník s vynikajícími jízdními vlastnostmi. Přívěsy se vyrábí v provedení plato s podlahou z hliníkových skládaných profilů. Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně je možné nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu. Standardně jsou přívěsy dodávány s hliníkovými nájezdy uloženými pod ložnou plochou, rozpěrnou tyčí a zakládacími klíny, opěrným kolečkem, osmi kotvícími oky a ručním navijákem.
Dvounápravový nebo třínápravový přepravník dvou automobilů. Podlaha je vyrobená z hliníkových skládaných profilů. Přívěs je vybaven dvěma rozpěrnými tyčemi se zakládacími klíny, hliníkovými nájezdy uloženými pod ložnou plochou, ručním navijákem, opěrným kolečkem a rezervním kolem.
Dvounápravový nebo třínápravový přepravník dvou automobilů. Podlaha je vyrobená z hliníkových skládaných profilů. Přívěs je vybaven dvěma rozpěrnými tyčemi se zakládacími klíny, hliníkovými nájezdy uloženými pod ložnou plochou, ručním navijákem, opěrným kolečkem a rezervním kolem.
Dvounápravový nebo třínápravový přepravník dvou automobilů. Podlaha je vyrobená z hliníkových skládaných profilů. Přívěs je vybaven dvěma rozpěrnými tyčemi se zakládacími klíny, hliníkovými nájezdy uloženými pod ložnou plochou, ručním navijákem, opěrným kolečkem a rezervním kolem.
Dvounápravový nebo třínápravový přepravník dvou automobilů. Podlaha je vyrobená z hliníkových skládaných profilů. Přívěs je vybaven dvěma rozpěrnými tyčemi se zakládacími klíny, hliníkovými nájezdy uloženými pod ložnou plochou, ručním navijákem, opěrným kolečkem a rezervním kolem.
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.