
Přívěsné vozíky 750 kg - 3 500 kg


CARGO LIGHT DX 13.3 - VALNÍK, POČ, BOX, TLUMIČE, PLACHTA 155

CARGO LIGHT DX 20.3 - VALNÍK, POČ, REZERVA

CARGO LIGHT D 27.3 - VALNÍK, POČ, BOX, REZERVA, PLACHTA 170

CARGO LIGHT D 27.3 - VALNÍK, POČ, BOX, NÁJEZDY

CARGO LIGHT D 27.4 - VALNÍK, POČ, REZERVA, 195/50 R13C

CARGO LIGHT E 27.4 - VALNÍK, POČ, REZERVA, BOX, KASTL, NÁJEZDY

CARGO LIGHT E 27.4 - VALNÍK, POČ, REZERVA, BOX, PLACHTA 200


CARGO G 35.4 - VALNÍK, POČ, REZERVA, BOX, PLACHTA 180

JUMBO 27.43 - VALNÍK, NÁJEZDY, BOX

JUMBO 27.43 - PLATO, NÁJEZDY, BOX, REZERVA, TLUMIČE

FORMULA F 35.60
FORMULA je dvounápravový nebo třínápravový brzděný skříňový přívěs pro přepravu automobilů. Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně lze nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu. Skříň je vyrobena ze sendvičových panelů a je standardně vybavena zešikmeným předním čelem, boční klapkou a zadní najížděcí rampou. Díky kombinaci hydraulického sklápění a najížděcí rampy je dosaženo velmi nízkého nájezdového úhlu, což zajišťuje bezpečné najetí automobilu s nízkou světlou výškou. Podlaha je z voděodolné protiskluzové překližky se šesti zapuštěnými kotvícími oky. Přívěs je dále vybaven rozpěrnou tyčí se zakládacími klíny, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Barvy sendvičových panelů: vnější strana / vnitřní strana stříbrná RAL 9006 / bílá RAL 9010 (STANDARDNÍ PROVEDENÍ) bílá RAL 9010 / bílá RAL 9010 černá RAL 9005 / bílá RAL 9010

FORMULA F 35.55
FORMULA je dvounápravový nebo třínápravový brzděný skříňový přívěs pro přepravu automobilů. Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně lze nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu. Skříň je vyrobena ze sendvičových panelů a je standardně vybavena zešikmeným předním čelem, boční klapkou a zadní najížděcí rampou. Díky kombinaci hydraulického sklápění a najížděcí rampy je dosaženo velmi nízkého nájezdového úhlu, což zajišťuje bezpečné najetí automobilu s nízkou světlou výškou. Podlaha je z voděodolné protiskluzové překližky se šesti zapuštěnými kotvícími oky. Přívěs je dále vybaven rozpěrnou tyčí se zakládacími klíny, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Barvy sendvičových panelů: vnější strana / vnitřní strana stříbrná RAL 9006 / bílá RAL 9010 (STANDARDNÍ PROVEDENÍ) bílá RAL 9010 / bílá RAL 9010 černá RAL 9005 / bílá RAL 9010

FORMULA F 30.60
FORMULA je dvounápravový nebo třínápravový brzděný skříňový přívěs pro přepravu automobilů. Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně lze nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu. Skříň je vyrobena ze sendvičových panelů a je standardně vybavena zešikmeným předním čelem, boční klapkou a zadní najížděcí rampou. Díky kombinaci hydraulického sklápění a najížděcí rampy je dosaženo velmi nízkého nájezdového úhlu, což zajišťuje bezpečné najetí automobilu s nízkou světlou výškou. Podlaha je z voděodolné protiskluzové překližky se šesti zapuštěnými kotvícími oky. Přívěs je dále vybaven rozpěrnou tyčí se zakládacími klíny, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Barvy sendvičových panelů: vnější strana / vnitřní strana stříbrná RAL 9006 / bílá RAL 9010 (STANDARDNÍ PROVEDENÍ) bílá RAL 9010 / bílá RAL 9010 černá RAL 9005 / bílá RAL 9010

FORMULA F 30.55
FORMULA je dvounápravový nebo třínápravový brzděný skříňový přívěs pro přepravu automobilů. Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně lze nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu. Skříň je vyrobena ze sendvičových panelů a je standardně vybavena zešikmeným předním čelem, boční klapkou a zadní najížděcí rampou. Díky kombinaci hydraulického sklápění a najížděcí rampy je dosaženo velmi nízkého nájezdového úhlu, což zajišťuje bezpečné najetí automobilu s nízkou světlou výškou. Podlaha je z voděodolné protiskluzové překližky se šesti zapuštěnými kotvícími oky. Přívěs je dále vybaven rozpěrnou tyčí se zakládacími klíny, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Barvy sendvičových panelů: vnější strana / vnitřní strana stříbrná RAL 9006 / bílá RAL 9010 (STANDARDNÍ PROVEDENÍ) bílá RAL 9010 / bílá RAL 9010 černá RAL 9005 / bílá RAL 9010

FORMULA E 35.55
FORMULA je dvounápravový nebo třínápravový brzděný skříňový přívěs pro přepravu automobilů. Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně lze nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu. Skříň je vyrobena ze sendvičových panelů a je standardně vybavena zešikmeným předním čelem, boční klapkou a zadní najížděcí rampou. Díky kombinaci hydraulického sklápění a najížděcí rampy je dosaženo velmi nízkého nájezdového úhlu, což zajišťuje bezpečné najetí automobilu s nízkou světlou výškou. Podlaha je z voděodolné protiskluzové překližky se šesti zapuštěnými kotvícími oky. Přívěs je dále vybaven rozpěrnou tyčí se zakládacími klíny, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Barvy sendvičových panelů: vnější strana / vnitřní strana stříbrná RAL 9006 / bílá RAL 9010 (STANDARDNÍ PROVEDENÍ) bílá RAL 9010 / bílá RAL 9010 černá RAL 9005 / bílá RAL 9010

FORMULA E 30.55
FORMULA je dvounápravový nebo třínápravový brzděný skříňový přívěs pro přepravu automobilů. Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně lze nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu. Skříň je vyrobena ze sendvičových panelů a je standardně vybavena zešikmeným předním čelem, boční klapkou a zadní najížděcí rampou. Díky kombinaci hydraulického sklápění a najížděcí rampy je dosaženo velmi nízkého nájezdového úhlu, což zajišťuje bezpečné najetí automobilu s nízkou světlou výškou. Podlaha je z voděodolné protiskluzové překližky se šesti zapuštěnými kotvícími oky. Přívěs je dále vybaven rozpěrnou tyčí se zakládacími klíny, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Barvy sendvičových panelů: vnější strana / vnitřní strana stříbrná RAL 9006 / bílá RAL 9010 (STANDARDNÍ PROVEDENÍ) bílá RAL 9010 / bílá RAL 9010 černá RAL 9005 / bílá RAL 9010

JUMBO LIGHT 35.56
Dvounápravový nebo třínápravový autopřepravník s vynikajícími jízdními vlastnostmi. Přívěsy se vyrábí v provedení plato s podlahou z hliníkových skládaných profilů. Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně je možné nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu. Standardně jsou přívěsy dodávány s hliníkovými nájezdy uloženými pod ložnou plochou, rozpěrnou tyčí a zakládacími klíny, opěrným kolečkem, osmi kotvícími oky a ručním navijákem.

JUMBO LIGHT 35.5
Dvounápravový nebo třínápravový autopřepravník s vynikajícími jízdními vlastnostmi. Přívěsy se vyrábí v provedení plato s podlahou z hliníkových skládaných profilů. Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně je možné nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu. Standardně jsou přívěsy dodávány s hliníkovými nájezdy uloženými pod ložnou plochou, rozpěrnou tyčí a zakládacími klíny, opěrným kolečkem, osmi kotvícími oky a ručním navijákem.

JUMBO LIGHT 30.5
Dvounápravový nebo třínápravový autopřepravník s vynikajícími jízdními vlastnostmi. Přívěsy se vyrábí v provedení plato s podlahou z hliníkových skládaných profilů. Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně je možné nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu. Standardně jsou přívěsy dodávány s hliníkovými nájezdy uloženými pod ložnou plochou, rozpěrnou tyčí a zakládacími klíny, opěrným kolečkem, osmi kotvícími oky a ručním navijákem.

JUMBO LIGHT 27.5
Dvounápravový nebo třínápravový autopřepravník s vynikajícími jízdními vlastnostmi. Přívěsy se vyrábí v provedení plato s podlahou z hliníkových skládaných profilů. Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně je možné nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu. Standardně jsou přívěsy dodávány s hliníkovými nájezdy uloženými pod ložnou plochou, rozpěrnou tyčí a zakládacími klíny, opěrným kolečkem, osmi kotvícími oky a ručním navijákem.

CARGO E 35.5 - VALNÍK, POČ, DĚL. BOČ., REZERVA, TLUMIČE

CARGO E 35.4 - VALNÍK, POČ, REZERVA, ZÁMEK

LE MANS 35 3x13 - ZKOSENÝ
Dvounápravový nebo třínápravový přepravník dvou automobilů. Podlaha je vyrobená z hliníkových skládaných profilů. Přívěs je vybaven dvěma rozpěrnými tyčemi se zakládacími klíny, hliníkovými nájezdy uloženými pod ložnou plochou, ručním navijákem, opěrným kolečkem a rezervním kolem.

LE MANS 35 3x13 - ROVNÝ
Dvounápravový nebo třínápravový přepravník dvou automobilů. Podlaha je vyrobená z hliníkových skládaných profilů. Přívěs je vybaven dvěma rozpěrnými tyčemi se zakládacími klíny, hliníkovými nájezdy uloženými pod ložnou plochou, ručním navijákem, opěrným kolečkem a rezervním kolem.

LE MANS 35 2x13 - ZKOSENÝ
Dvounápravový nebo třínápravový přepravník dvou automobilů. Podlaha je vyrobená z hliníkových skládaných profilů. Přívěs je vybaven dvěma rozpěrnými tyčemi se zakládacími klíny, hliníkovými nájezdy uloženými pod ložnou plochou, ručním navijákem, opěrným kolečkem a rezervním kolem.

LE MANS 35 2x13 - ROVNÝ
Dvounápravový nebo třínápravový přepravník dvou automobilů. Podlaha je vyrobená z hliníkových skládaných profilů. Přívěs je vybaven dvěma rozpěrnými tyčemi se zakládacími klíny, hliníkovými nájezdy uloženými pod ložnou plochou, ručním navijákem, opěrným kolečkem a rezervním kolem.

BRONTO B 13.3 - VALNÍK, POČ, 4x V-OKO

BRONTO C 27.4 - PLATO, DRŽ. NÁJEZDŮ

BRONTO C 35.4 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 35.4 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 35.3 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 35.3 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 30.4 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 30.4 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 30.3 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 30.3 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 27.4 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 27.4 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 27.3 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 27.3 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 16.4 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 16.4 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 16.3 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 16.3 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 13.4 - VALNÍK, PČP
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.

BRONTO C 13.4 - PLATO
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.