
MONACO 27
Autopřepravník MONACO je univerzální přívěs pro přepravu automobilů s celkovou hmotností 2700kg. Konstrukce přívěsu je celokovová s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Přívěs je vybaven dvěma nájezdy.
Autopřepravník MONACO je univerzální přívěs pro přepravu automobilů s celkovou hmotností 2700kg. Konstrukce přívěsu je celokovová s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Přívěs je vybaven dvěma nájezdy.
KART 3 je dvounápravový brzděný skříňový přívěs vybavený speciálně pro přepravu motokár s kompletním vnitřním vybavením s nosiči, s boční a zadní výklopnou stěnou. Dle přání je možné zajistit reklamní polep skříně.
KART jsou jednonápravové brzděné i nebrzděné přívěsy s laminátovým víkem. Bočnice jsou vyrobeny z pozinkovaného plechu. S vnitřním nosičem lze přívěs využít k přepravě motokár. Vzadu jsou dvoukřídlé dveře.
Jednonápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 1600 kg. Přívěs je určený pro přepravu dvou motocyklů.
Jednonápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 1300 kg. Přívěs je určený pro přepravu dvou motocyklů.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení valník s výsuvným předním čelem a přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
KONOS je univerzální nosič kontejnerů, který nabízí VEZEKO ve spolupráci s firmou CHARVÁT CTS. Natahování kontejneru je nezávislé, ovládané elektrohydraulickým čerpadlem s dálkovým bezdrátovým ovladačem. Přívěs KONOS se vyrábí ve dvou provedeních, kratší dvounápravové a delší se třemi nápravami. Rám natahovacího mechanismu je celosvařený s povrchovou úpravou – lakovaný v barvě RAL 7015. Kontejner je možné kromě standardního natahování po zajištění sklopit dozadu. Rozmanitost kontejnerů si může zákazník vybrat dle vlastních potřeb. V nabídce jsou standardně kontejnery vanové a valníkové, ale je možné nabídnout kontejnery i skříňové.
KONOS je univerzální nosič kontejnerů, který nabízí VEZEKO ve spolupráci s firmou CHARVÁT CTS. Natahování kontejneru je nezávislé, ovládané elektrohydraulickým čerpadlem s dálkovým bezdrátovým ovladačem. Přívěs KONOS se vyrábí ve dvou provedeních, kratší dvounápravové a delší se třemi nápravami. Rám natahovacího mechanismu je celosvařený s povrchovou úpravou – lakovaný v barvě RAL 7015. Kontejner je možné kromě standardního natahování po zajištění sklopit dozadu. Rozmanitost kontejnerů si může zákazník vybrat dle vlastních potřeb. V nabídce jsou standardně kontejnery vanové a valníkové, ale je možné nabídnout kontejnery i skříňové.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.