
HUSKY SMART FB 18.30 - BOČNICE 100 mm - plechové
Jednonápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 1800 kg. Přívěs je v provedení plato s bočnicemi 100 mm z profilovaného plechu.
V této kategorii najdete přívěsy, které nepřekračují celkovou váhu 3 500 kg. Jedná se o univerzální valníkové přívěsy, sklopné přívěsy, které oceníte při převozu sypkých materiálů nebo zahradních strojů (např. sekaček), skříňové přívěsy ideální pro převoz potravin, nápojů, zavazadel a jiných snadno poškoditelných nákladů, speciální přepravníky motocyklů a motokár, přívěsy na přepravu lodí, automobilů, zvířat atd. Vyberte si z naší široké nabídky, kterou na základě Vašich požadavků pravidelně rozšiřujeme.
Jednonápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 1800 kg. Přívěs je v provedení plato s bočnicemi 100 mm z profilovaného plechu.
Přívěsy HUSKY jsou jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy, pro které je charakteristické unikátní hydraulické sklápění na nápravách vyznačující se snadnou obsluhou. Protočením náprav dosedne zadní část ložné plochy na zem. Nakloněná ložná plocha svírá velmi malý nájezdový úhel, což umožňuje snadné najetí přepravované techniky. Po zajištění nákladu se ložná plocha zvedne zpět do provozní polohy snadným pumpováním ruční hydraulické pumpy. Přívěsy je možné použít pro přepravu komunální techniky, čtyřkolek, sněžných skútrů, zahradní techniky atd.
Jednonápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 1500 kg. Přívěs je v provedení plato s bočnicemi 100 mm z profilovaného plechu.
Jednonápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 1500 kg. Přívěs je v provedení plato s bočnicemi 350 mm z hliníkového profilu.
Jednonápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 1800 kg. Přívěs je v provedení plato s bočnicemi 100 mm z profilovaného plechu.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení plato s bočnicemi 100 mm z hliníkového profilu.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení plato s bočnicemi 100 mm z profilovaného plechu.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení plato s bočnicemi 100 mm z hliníkového profilu.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení plato s bočnicemi 100 mm z profilovaného plechu.
Modelová řada skříňových brzděných přívěsů HUSKY FB K se vyznačuje hydraulickým spouštěním ložné plochy a skříňovou nástavbou ze sendvišových profilů. Pro přívěsy je charakteristické řešení zadních dvoukřídlých dveří a nájezdové rampy. Dvoukřídlé dveře se po spuštění ložné plochy snadno otevřou do boku a po sklopení nájezdové rampy nic nebrání snadnému najetí převážené techniky nebo nakládce a vykládce různého zboží. To vše při velmi malém nájezdovém úhlu. Standardně jsou kotvícími oky v podlaze, velkým opěrným kolečkem a zakládacími plastovými klíny. Barvy sendvičových panelů: vnější strana / vnitřní strana stříbrná RAL 9006 / bílá RAL 9010 (STANDARDNÍ PROVEDENÍ) bílá RAL 9010 / bílá RAL 9010 černá RAL 9005 / bílá RAL 9010
Jednonápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 1300 kg.
Jednonápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 1500 kg.
Jednonápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 1800 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3000 kg.
Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Podlaha přívěsu je vyrobena z hliníkových skládaných profilů, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem.
Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Podlaha přívěsu je vyrobena z hliníkových skládaných profilů, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem.
Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Podlaha přívěsu je vyrobena z hliníkových skládaných profilů, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem.
Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Podlaha přívěsu je vyrobena z hliníkových skládaných profilů, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem.
Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Podlaha přívěsu je vyrobena z hliníkových skládaných profilů, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem.
Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Podlaha přívěsu je vyrobena z hliníkových skládaných profilů, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem.
Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Podlaha přívěsu je vyrobena z hliníkových skládaných profilů, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem.
Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Na podlaze jsou dva najížděcí pásy z profilovaného zinkovaného plechu, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA S 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA S 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Středovou výplň podlahy je možné řešit voděvzdornou překližkou.
Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Na podlaze jsou dva najížděcí pásy z profilovaného zinkovaného plechu, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA S 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA S 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Středovou výplň podlahy je možné řešit voděvzdornou překližkou.
Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Na podlaze jsou dva najížděcí pásy z profilovaného zinkovaného plechu, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA S 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA S 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem. Středovou výplň podlahy je možné řešit voděvzdornou překližkou.
V této kategorii najdete přívěsy, které nepřekračují celkovou váhu 3 500 kg. Jedná se o univerzální valníkové přívěsy, sklopné přívěsy, které oceníte při převozu sypkých materiálů nebo zahradních strojů (např. sekaček), skříňové přívěsy ideální pro převoz potravin, nápojů, zavazadel a jiných snadno poškoditelných nákladů, speciální přepravníky motocyklů a motokár, přívěsy na přepravu lodí, automobilů, zvířat atd. Vyberte si z naší široké nabídky, kterou na základě Vašich požadavků pravidelně rozšiřujeme.