CARGO E 35.5 - VALNÍK, POČ
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Za příplatek lze bočnice plechové žárově zinkované. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Přívěs bržděný - dvounápravový Celková hmotnost 3500 kg Ložná plocha 3500 x 1850 mm Provozní hmotnost 1122 Kg Užitečná hmotnost 2378 kg Elektricky sklopný 3- stranně sklopný pomocí dálkového ovladače s nájezdovou rampou Vlastní AKU baterie - možnost dobíjení během jízdy Ruční hydraulika - nouzové sklápění Podlaha překližka tl.15mm + nahoře pozink plech tl.2,5mm Rám horní a spodní - svařovaný, žárově zinkovaný AL bočnice otevíratelné 350 mm Bočnice - odnímatelné, možnost vytvoření plata Přední otevírací čelo AL-elox Profi uzávěry, kovové panty Zadní čelo kombinované - výklopné (pendl) + nájezdová.rampa 700mm Opěrné kolečko Kotvící oka v rámu 8x (4x4) Kola 195/50 R13C + rezervní kolo Konstrukční rychlost 100 km/ hod.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Přívěs bržděný - dvounápravový Celková hmotnost 3500 kg Ložná plocha 3500 x 1850 mm Provozní hmotnost 1284 Kg Užitečná hmotnost 2216 kg Rám horní a spodní - svařovaný, žárově zinkovaný Podlaha - pozinkovaný plech tl.:3 mm AL bočnice otevíratelné 350 mm Bočnice - odnímatelné Profi uzávěry, kovové panty Elektricky sklopný !!! Sklápění: 3- stranně sklopný (ruční hydr.pumpy) Hydraulická přípojka na traktor Nástavba AL bočnic - 350 mm(celková výška 700mm) Kombinované výklopné zadní čelo - (pendl 2 x 350mm) AL nájezdy (nosnost 2000 kg) Opěrné - zadní 2x nohy(SIMOL) + klika Plastová bedna na pravém boku (DAKEN - 550x250x295mm) Opěrné kolečko Kotvící oka v rámu 8x (4+4) Zakládací klíny Kola 185 R 14C + rezervní kolo Konstrukční rychlost 100 km/ hod
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic. Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, osm kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
Jednonápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 1300 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Základní vybavení Rám montovaný z profilovaných zinkovaných dílů Podlaha voděodolná protiskluzová překližka 15 mm. Kotvící oka v rámu. Kotvící body na rámu přívěsu. „V“ oje, výška na střed koule 430 mm. Náprava/nápravy KNOTT nebo AL-KO. Elektroinstalace 12 V, 13-ti pólová zástrčka + poziční světla vpředu a couvací světlo. Opěrné kolečko u brzděných přívěsů. Sada na opravu pneumatik. Zakládací klíny 1 ks. Konstrukční rychlost 140 km/hod. Provedení valník s plechovými pozinkovanými bočnicemi s možností lakování za příplatek. Výška bočnic 350 mm. Přední a zadní čelo otevírací, zadní čelo s možností aretace ve vodorovné poloze. Přívěs manuálně sklopný na oji. Najížděcí rampa na zadním čele.
Dvounápravové brzděný přívěs. Přívěs je vybaven pletovovou elektrohydraulickým sklápěním, nástavbou a zakrývací plachtou.
Přívěs řady DV v provedení valník s otevíracím předním čelem a dalším příslušenstvím.
Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.
Jednonápravový brzděný přívěsy s celkovou hmotností do 1300 kg. Přívěs je v provedení valník s překližkovými bočnicemi výšky 300 mm a svařovaným relingem - jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm. Přívěs je vybaven konstrukcí s plachtou.
- spodní rám svařený, žárově pozinkovaný - rám korby svařovaný žárově zinkovaný - přívěs sklopný pomocí manuální jednočin. hydr. pumpy + AKU - podlaha voděodolná protiskluzová překližka tl. 15mm - 1x náprava AL-KO - upínací oka 8x (4+4) - bočnice AL 350 mm - přední čelo otevírací - kovové panty TIR - 4x sloupky - kola 195/50 R13C - opěrné kolečko - 2x plastový zakládací klín - osvětlení 12V, couvací osvětlení, zástrčka 13 pólová - konstrukční rychlost 140 km/h
Navrhujeme a vyrábíme podvozky na míru - podle požadavků našich zákazníků. Podvozek je určen pro univerzální použití, například přepravu elektrocentrály, agregátu, kompresoru či nádrže s vodou.
Navrhujeme a vyrábíme prodejní a prezentační stánky na míru - podle požadavků našich zákazníků. Pojízdné prodejní stánky rychlého občerstvení Mezi pojízdnými přívěsy na občerstvení se nejčastěji jedná o prodej cukrovinek, pečiva, kávy, mléčných výrobků nebo farmářských produktů, pojízdné výčepy, mobilní pizzerie apod. Pojízdné prodejní a prezentační stánky Prodejní a prezentanční stánky vždy vyrábíme na přání. Nejprve s vámi vše probereme, poté připravíme návrh přívěsu a předložíme vám možná řešení. Umíme vyrobit stánek, který bude stoprocentně vyhovovat vašemu zadání a vašim potřebám, a přitom bude způsobilý k bezpečnému převážení.
Modelová řada skříňových brzděných přívěsů HUSKY FB K se vyznačuje hydraulickým spouštěním ložné plochy a skříňovou nástavbou ze sendvičových profilů. Pro přívěsy je charakteristické řešení zadních dvoukřídlých dveří a nájezdové rampy. Dvoukřídlé dveře se po spuštění ložné plochy snadno otevřou do boku a po sklopení nájezdové rampy nic nebrání snadnému najetí převážené techniky nebo nakládce a vykládce různého zboží. To vše při velmi malém nájezdovém úhlu. Standardně jsou kotvícími oky v podlaze, velkým opěrným kolečkem a zakládacími plastovými klíny. Barvy sendvičových panelů: vnější strana / vnitřní strana stříbrná RAL 9006 / bílá RAL 9010 (STANDARDNÍ PROVEDENÍ) bílá RAL 9010 / bílá RAL 9010 černá RAL 9005 / bílá RAL 9010
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Přívěs bržděný - dvounápravový Pro přepravu zvířat Celková hmotnost 2700 kg Ložná plocha: 3050mm x 1750mm, výška 1900mm Provozní hmotnost 1002 Kg Užitečná hmotnost 1698 kg Svařený, žárově zinkvovaný V-oje V Podlaha AL profil 25 mm + vana z AL protiskluzu Stěny poskládané z AL profilů Laminátové víko, stříbrná metalíza + plachta barva-zelená Vzadu kombirampa se schodnicovou gumou AL zábradlí zadní rampy 1200 mm Boční rampa se schodnicovou gumou, na torzku Na předním čele v AL profilu 1 pár uzaviratelných větraček s mřízkou Uvnitř - vpředu uvazovací tyč Vnitřní posuvná přepážka 1200mm Pod podlahou - ALU profil Vnitřní osvětlení LED 12V s vypínačem, zapojeno na vnější osvětlení Blatníky z AL protiskluzu 2 x plastový zakládací klín s držákem Opěrné kolečko (velké) Kola 185 R14C 1x rezervní kolo s držákem na předním čele
Celosvařený, žárově zinkovaný rám včetně sloupků a relingu, 2x příčka pod podlahou Přední hrazda šroubovaná - odnímatelná Podlaha voděodolná, protiskluzová překližka tl.15mm 4x kotvící oka v rámu V-systém pogumovaná 4x kotvící oka navařená zespodu na rámu 4x kotvící otvory v předním a zadním korytě Bočnice voděodolná překližka 300mm + 100mm reling Přední a zadní čelo otevírací Plachta s konstrukcí Vario B. A=1550mm Konstrukce plachty jeklová svařovaná s výdřevou Zajištění na celní lanko Barva modrá RAL 5002 Kola 165 R 13C Zástrčka 13-pol. + couvací světlo Konstrukční rychlost 140km/h
Přívěs bržděný - dvounápravový Původní cena: 210.399,- Kč + DPH ( 254.583,- Kč vč.DPH) Cena po SLEVĚ: 189.359,- Kč + DPH ( 229.124,- Kč vč.DPH) Celková hmotnost 3500 kg Ložná plocha 3450 x 1620 mm Provozní hmotnost 761 Kg Užitečná hmotnost 2739 kg Přívěs sklopný na nápravách pomocí elektricko-hydraulického systému na nápravách, (elektrické čerpadlo Chapel, baterie Varta Silver, nouzová pumpa) Celosvařený masivní rám, žárově zinkovaný Oje V - mezi ojem úložný box Bočnice AL: výška 350 mmm Zadní čelo: výsuvné Mechanické zajišťování proti padání vleku Podlaha překližka tl. 18mm Podlaha protisluzová - vzadu zkosená Opěrné kolečko velké vč.držáku Kotvící oka v podlaze 10x (5x5) Kotvící oka v rámu 4x (2+2) Plastový zakládací klíny 2x Opěrné kolečko vč.objímky Kola 195/50 R13C Rezervní kolo vč.držáku Konstrukční rychlost 100Km/h
BAT S je přepravník stavebních a zemních strojů vycházející z nové koncepce monolitického svařence. Rám je žárově zinkovaný, podlaha z voděodolné protiskluzové překližky. V rámu je zapuštěných osm pogumovaných kotvících ok pro pevné uchycení přepravovaného stroje. Svařované nájezdy jsou snadno výklopné s možností nastavení požadovaného rozchodu stroje. Na oji je navařený protiskluzový plech – plošina pro odložení pracovní lžíce stroje, apod. Obednávka: DOC-2023-000295 Přívěs z roku 2023. Cena po slevě 10%
- celková hmotnost 1300kg - brzděný, jednonápravový přívěs - podlaha voděodolná, protiskluzová překližka tl.15 mm - bočnice Al-elox 350mm - uzavírání na přesky - kola 165 R 13C pod ložnou plochou - 2x plastový zakládací klín - opěrné kolečko - 13-pol. zástrčka + couvací světlo
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s překližkovými bočnicemi výšky 300 mm a svařovaným relingem - jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm.