
VARIO A 08.1 - VALNÍK, POČ, ZN
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s překližkovými bočnicemi výšky 300 mm a svařovaným relingem - jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s překližkovými bočnicemi výšky 300 mm a svařovaným relingem - jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm.
Jednonápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 1300 kg. Přívěs je v provedení valník s překližkovými bočnicemi výšky 300 mm a svařovaným relingem - jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm.
Dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se od řady A,B,C liší umístěním kol pod ložnou plochu. Toto konstrukční řešení umožňuje otevírání zadního čela i obou bočnic, což je výhodné například při přepravě paletovaného zboží. Robustní rámy přívěsů jsou montovány ze svařovaných žárově zinkovaných dílů, což umožňuje jejich snadnou výměnu v případě poškození nebo po havárii. Bočnice jsou vyrobeny z hliníkových eloxovaných profilů 350 mm a jejich snadnou demontáží je možné z přívěsu vytvořit plato. Výška konstrukce s plachtou je nabízena v rozměrech 170, 200 a 220 cm od podlahy. Všechny brzděné přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem a zakládacími plastovými klíny, dvounápravové i rezervním kolem. Profesionální zpracování všech použitých dílů zaručuje dlouholetou životnost a spolehlivost přívěsů i při každodenním využití.
Dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se od řady A,B,C liší umístěním kol pod ložnou plochu. Toto konstrukční řešení umožňuje otevírání zadního čela i obou bočnic, což je výhodné například při přepravě paletovaného zboží. Robustní rámy přívěsů jsou montovány ze svařovaných žárově zinkovaných dílů, což umožňuje jejich snadnou výměnu v případě poškození nebo po havárii. Bočnice jsou vyrobeny z hliníkových eloxovaných profilů 350 mm a jejich snadnou demontáží je možné z přívěsu vytvořit plato. Výška konstrukce s plachtou je nabízena v rozměrech 170, 200 a 220 cm od podlahy. Všechny brzděné přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem a zakládacími plastovými klíny, dvounápravové i rezervním kolem. Profesionální zpracování všech použitých dílů zaručuje dlouholetou životnost a spolehlivost přívěsů i při každodenním využití.
Dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se od řady A,B,C liší umístěním kol pod ložnou plochu. Toto konstrukční řešení umožňuje otevírání zadního čela i obou bočnic, což je výhodné například při přepravě paletovaného zboží. Robustní rámy přívěsů jsou montovány ze svařovaných žárově zinkovaných dílů, což umožňuje jejich snadnou výměnu v případě poškození nebo po havárii. Bočnice jsou vyrobeny z hliníkových eloxovaných profilů 350 mm a jejich snadnou demontáží je možné z přívěsu vytvořit plato. Výška konstrukce s plachtou je nabízena v rozměrech 170, 200 a 220 cm od podlahy. Všechny brzděné přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem a zakládacími plastovými klíny, dvounápravové i rezervním kolem. Profesionální zpracování všech použitých dílů zaručuje dlouholetou životnost a spolehlivost přívěsů i při každodenním využití.
Dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se od řady A,B,C liší umístěním kol pod ložnou plochu. Toto konstrukční řešení umožňuje otevírání zadního čela i obou bočnic, což je výhodné například při přepravě paletovaného zboží. Robustní rámy přívěsů jsou montovány ze svařovaných žárově zinkovaných dílů, což umožňuje jejich snadnou výměnu v případě poškození nebo po havárii. Bočnice jsou vyrobeny z hliníkových eloxovaných profilů 350 mm a jejich snadnou demontáží je možné z přívěsu vytvořit plato. Výška konstrukce s plachtou je nabízena v rozměrech 170, 200 a 220 cm od podlahy. Všechny brzděné přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem a zakládacími plastovými klíny, dvounápravové i rezervním kolem. Profesionální zpracování všech použitých dílů zaručuje dlouholetou životnost a spolehlivost přívěsů i při každodenním využití.
Skříně ze sendvičových - tepelně izolovaných panelů v současné době plně nahrazující dříve vyráběné skříňové přívěsy z hliníkových lamel. Modely HK se vyznačují uložením kol pod ložnou plochou. Použité skládané panely se nejčastěji vyrábějí ve stříbrné barvě, vnitřní strana je bílá. Jsou ale možné i kombinace bílá/bílá nebo černá/bílá. Síla panelu je 50 mm. Různorodostí použitých materiálů je dosaženo maximální variability výrobků při zachování krátkých dodacích lhůt. V případě zájmu je možné vyrobit přívěs dle zadání zákazníka.
Skříně ze sendvičových - tepelně izolovaných panelů v současné době plně nahrazující dříve vyráběné skříňové přívěsy z hliníkových lamel. Modely TK se vyznačují uložením kol vedle ložné plochy. Použité skládané panely se nejčastěji vyrábějí ve stříbrné barvě, vnitřní strana je bílá. Jsou ale možné i kombinace bílá/bílá nebo šedá/bílá. Síla panelu je 50 mm. Různorodostí použitých materiálů je dosaženo maximální variability výrobků při zachování krátkých dodacích lhůt. V případě zájmu je možné vyrobit přívěs dle zadání zákazníka.
Skříně ze sendvičových - tepelně izolovaných panelů v současné době plně nahrazující dříve vyráběné skříňové přívěsy z hliníkových lamel. Modely TK se vyznačují uložením kol vedle ložné plochy. Použité skládané panely se nejčastěji vyrábějí ve stříbrné barvě, vnitřní strana je bílá. Jsou ale možné i kombinace bílá/bílá nebo šedá/bílá. Síla panelu je 50 mm. Různorodostí použitých materiálů je dosaženo maximální variability výrobků při zachování krátkých dodacích lhůt. V případě zájmu je možné vyrobit přívěs dle zadání zákazníka.
Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.
Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je určený pro přepravu jednoho motocyklu.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Jednonápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 1300 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s plechovými pozinkovanými bočnicemi.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení valník s překližkovými bočnicemi výšky 300 mm a svařovaným relingem - jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm.
KONOS je univerzální nosič kontejnerů, který nabízí VEZEKO ve spolupráci s firmou CHARVÁT CTS. Natahování kontejneru je nezávislé, ovládané elektrohydraulickým čerpadlem s dálkovým bezdrátovým ovladačem. Přívěs KONOS se vyrábí ve dvou provedeních, kratší dvounápravové a delší se třemi nápravami. Rám natahovacího mechanismu je celosvařený s povrchovou úpravou – lakovaný v barvě RAL 7015. Kontejner je možné kromě standardního natahování po zajištění sklopit dozadu. Rozmanitost kontejnerů si může zákazník vybrat dle vlastních potřeb. V nabídce jsou standardně kontejnery vanové a valníkové, ale je možné nabídnout kontejnery i skříňové.
Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.
Jednonápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 1500 kg. Přívěs je v provedení plato s bočnicemi 350 mm z hliníkového profilu.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s plechovými pozinkovanými bočnicemi.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s překližkovými bočnicemi výšky 300 mm a svařovaným relingem - jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm.
Jednonápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 1300 kg. Přívěs je v provedení valník s překližkovými bočnicemi výšky 300 mm a svařovaným relingem - jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm.
Jednonápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 1300 kg. Přívěs je v provedení valník s překližkovými bočnicemi výšky 300 mm a svařovaným relingem - jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm.
Jednonápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 1300 kg. Přívěs je v provedení valník s překližkovými bočnicemi výšky 300 mm a svařovaným relingem - jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s překližkovými bočnicemi výšky 300 mm a svařovaným relingem - jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení valník s překližkovými bočnicemi výšky 300 mm a svařovaným relingem - jaklová ohrádka na bočnicích, výška 100 mm.
Jednonápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 1800 kg. Přívěs je určený pro přepravu až tří motocyklů nebo jedné čtyřkolky.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je určený pro přepravu jednoho motocyklu.
Jednonápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 1300 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Přívěsy řady DV mají svařovaný, žárově zinkovaný rám umožňující konstruovat brzděné přívěsy až do celkové hmotnosti 1300 kg a bočnice zhotovené z vodovzdorné překližky o síle 15 mm stejně jako podlahu. Standardní výšku bočnic 30 cm lze zvyšovat dle přání až do výšky 120 cm. Přívěsy řady DV jsou vybaveny trubkovou ojí Ø 70 mm s možností zasunutí. Všechny typy řady DV dodáváme v provedení plato, valník a skříň, přičemž valník je vybaven otevíracím zadním, případně předním čelem. Přívěsy mohou být vyrobeny i ve sklopné variantě pro usnadnění najíždění drobné zahradní techniky. U sklopné varianty jsou přívěsy vybaveny „V“ ojí. Různorodé příslušenství včetně barevných plachet s konstrukcí je možné doplňovat i dodatečně v průběhu užívání.
Přívěsy řady TRUMF jsou univerzální valníkové přívěsy vyznačující se svým revolučním technickým provedením. Oje a díly rámu jsou vyrobeny z lisovaných pozinkovaných dílů, které společně tvoří samonosnou konstrukci. Profilované oje protažené pod celou podlahou z voděodolné překližky zajišťuje velkou pevnost přívěsu. Bočnice z pozinkovaného plechu jsou uchyceny v rohových sloupcích vzájemně propojených s předním a zadním profilovaným korytem. Veškeré spoje jsou provedeny vysoko pevnostními ocelovými nýty. Přední a zadní čelo je vyrobeno z voděvzdorné překližky. Díky snadnému vysunutí předního čela a vyklopení zadního čela je možné přívěs využít pro převoz delšího nákladu. Přívěsy jsou vybaveny 12-ti kotvícími body. Pro převoz nákladu i za deštivého počasí je možné vybavit přívěs plachtou přes bočnice.