
MOTOVAN A08 - BOX, REZERVA, OP KOLEČKO, KLÍN
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je určený pro přepravu jednoho motocyklu.
V této kategorii najdete přívěsy, které nepřekračují celkovou váhu 3 500 kg. Jedná se o univerzální valníkové přívěsy, sklopné přívěsy, které oceníte při převozu sypkých materiálů nebo zahradních strojů (např. sekaček), skříňové přívěsy ideální pro převoz potravin, nápojů, zavazadel a jiných snadno poškoditelných nákladů, speciální přepravníky motocyklů a motokár, přívěsy na přepravu lodí, automobilů, zvířat atd. Vyberte si z naší široké nabídky, kterou na základě Vašich požadavků pravidelně rozšiřujeme.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je určený pro přepravu jednoho motocyklu.
Jednonápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 1300 kg. Přívěs je určený pro přepravu dvou motocyklů nebo jedné čtyřkolky.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Jednonápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 1300 kg. Přívěs je v provedení valník s AL bočnicemi výšky 350 mm a s přípravou pro montáž dalšího příslušenství.
Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.
Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.
Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.
Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.
Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.
Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.
Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.
Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 2700 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Přepravníky stavebních strojů BAT Přepravníky řady Bat slouží pro přepravu stavebních strojů a komunální techniky. Přívěsy je možné vybavit zadní najížděcí rampou nebo jednotlivými nájezdy. Nájezdy je možné posouvat pro nastavení na požadovaný rozchod kol jednotlivých strojů. K zabezpečení stroje jsou v podlaze standardně montovány kotvící oka, přívěs je vybaven bočnicemi z profilovaného plechu, podlaha je vyrobena z voděvzdorné překližky. Přívěs je možné využívat také jako standardní valník.
BAT S je přepravník stavebních a zemních strojů vycházející z nové koncepce monolitického svařence. Rám je žárově zinkovaný, podlaha z voděodolné protiskluzové překližky. V rámu je zapuštěných osm pogumovaných kotvících ok pro pevné uchycení přepravovaného stroje. Svařované nájezdy jsou snadno výklopné s možností nastavení požadovaného rozchodu stroje. Na oji je navařený protiskluzový plech – plošina pro odložení pracovní lžíce stroje, apod.
Dvounápravový bržděný přívěsy s celkovou hmotností do 3500 kg. Přívěs je v provedení plato bez bočnic s přípravou pro montáž bočnic a dalšího příslušenství.
Jednonápravový nebržděný přívěsy s celkovou hmotností do 750 kg. Přívěs je určený pro přepravu jednoho motocyklu.
Jednonápravový brzděné přívěsy s celkovou hmotností do 1300 kg. Přívěs je v provedení valník s plechovými pozinkovanými bočnicemi.
KART jsou jednonápravové brzděné i nebrzděné přívěsy s laminátovým víkem. Bočnice jsou vyrobeny z pozinkovaného plechu. S vnitřním nosičem lze přívěs využít k přepravě motokár. Vzadu jsou dvoukřídlé dveře.
KART jsou jednonápravové brzděné i nebrzděné přívěsy s laminátovým víkem. Bočnice jsou vyrobeny z pozinkovaného plechu. S vnitřním nosičem lze přívěs využít k přepravě motokár. Vzadu jsou dvoukřídlé dveře.
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.
Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se vyznačují umístěním kol vedle ložné plochy. Výhodou této konstrukce je zejména malá výška podlahy od země a širší rozchod kol, což se příznivě projevuje na stabilitě přívěsů a výbornými jízdními vlastnostmi. Robustní konstrukce rámu, podlaha z voděodolné 15 mm překližky a překližkové bočnice zpevněné relingem (jaklovou ohrádkou) dělají z této řady přívěsů všestranně využitelné pomocníky pro nejrůznější použití. Přívěsy se standardně vyrábí s otvíracím zadním, případně i přením čelem a mohou být vybaveny standardně plachtou se svařovanou jaklovou konstrukcí o výšce 170 nebo 200 cm od podlahy.
V této kategorii najdete přívěsy, které nepřekračují celkovou váhu 3 500 kg. Jedná se o univerzální valníkové přívěsy, sklopné přívěsy, které oceníte při převozu sypkých materiálů nebo zahradních strojů (např. sekaček), skříňové přívěsy ideální pro převoz potravin, nápojů, zavazadel a jiných snadno poškoditelných nákladů, speciální přepravníky motocyklů a motokár, přívěsy na přepravu lodí, automobilů, zvířat atd. Vyberte si z naší široké nabídky, kterou na základě Vašich požadavků pravidelně rozšiřujeme.