By type

CARGO DS_1.png

CARGO DS

Dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se od řady A,B,C liší umístěním kol pod ložnou plochu. Toto konstrukční řešení umožňuje otevírání zadního čela i obou bočnic, což je výhodné například při přepravě paletovaného zboží. Robustní rámy přívěsů jsou montovány ze svařovaných žárově zinkovaných dílů, což umožňuje jejich snadnou výměnu v případě poškození nebo po havárii. Bočnice jsou vyrobeny z hliníkových eloxovaných profilů 350 mm a jejich snadnou demontáží je možné z přívěsu vytvořit plato. Výška konstrukce s plachtou je nabízena v rozměrech 170, 200 a 220 cm od podlahy. Všechny brzděné přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem a zakládacími plastovými klíny, dvounápravové i rezervním kolem. Profesionální zpracování všech použitých dílů zaručuje dlouholetou životnost a spolehlivost přívěsů i při každodenním využití.

Trailer detail
CARGO G_1.png

CARGO G

Dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se od řady A,B,C liší umístěním kol pod ložnou plochu. Toto konstrukční řešení umožňuje otevírání zadního čela i obou bočnic, což je výhodné například při přepravě paletovaného zboží. Robustní rámy přívěsů jsou montovány ze svařovaných žárově zinkovaných dílů, což umožňuje jejich snadnou výměnu v případě poškození nebo po havárii. Bočnice jsou vyrobeny z hliníkových eloxovaných profilů 350 mm a jejich snadnou demontáží je možné z přívěsu vytvořit plato. Výška konstrukce s plachtou je nabízena v rozměrech 170, 200 a 220 cm od podlahy. Všechny brzděné přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem a zakládacími plastovými klíny, dvounápravové i rezervním kolem. Profesionální zpracování všech použitých dílů zaručuje dlouholetou životnost a spolehlivost přívěsů i při každodenním využití.

Trailer detail
KART3_1.png

KART 3

KART 3 is a double-axle braked box trailer equipped specially for transporting go-karts with complete internal equipment and carriers, with a tilting side and rear wall. If requested by the customer, advertising material can be applied on the box.

Trailer detail
KART2_1.png

KART 2

KART econ are single-axle braked and unbraked trailers with a laminate cover. The side plates are made of galvanized metal sheets. With an internal carrier the trailer can be used to transport go-karts. At the back there is a two-winged door.

Trailer detail
MOTOMAX_1.png

MOTOMAX

Motomax is a braked or unbraked platform trailer with wheels next to the loading surface, equipped with three troughs with a bow and ramp. Three motorbikes can be transported on the trailer at the same time. The floor is made of anti-slip water-resistant plywood. The trailer frame and troughs are hot-dip galvanized.

Trailer detail
JUMBO_1.png

JUMBO

A double-axle or triple-axle versatile trailer with excellent driving characteristics. These trailers are most frequently produced in a platform or flat platform version. The trailer is hydraulically tiltable with the use of a manual pump; optionally, tilting with the use of an electric hydraulic set can be offered. The trailer floor is made of water-resistant plywood, the frame is assembled of welded, hot-dip galvanized parts. In the standard version, the trailers are delivered with a 600 mm rear tilting access ramp; in the flat platform version with a railing - profiled barrier around the loading surface, and also with a bracing bar and blocking chocks, a support wheel, six anchoring lugs. In the platform version, the trailer is equipped with 350 mm aluminium side plates that can be simply removed and the trailer can be used as a flat platform. For the trailers, tarpaulins are available with a welded frame with the height of 170 and 200 mm from the floor.

Trailer detail
KONOS_1.png

KONOS

KONOS is a universal container lift offered by VEZEKO in cooperation with CHARVÁT CTS. The stretching of the container is independent, controlled by an electro-hydraulic pump with a remote wireless controller. The KONOS trailer is produced in two versions, a shorter one with two axles and a longer one with three axles. The frame of the stretching mechanism is fully welded with surface treatment - painted in RAL 7015. In addition to standard stretching, the container can be folded back after locking. The variety of containers can be chosen by the customer according to his own needs. The offer includes standard tub and flatbed containers, but it is possible to offer containers as well as cabinets.

Trailer detail
TRIP_1.png

TRIP

Robust single-axle or double-axle trailers, always braked, with wheels under the loading surface. The trailers can be tilted to three sides with the use of a manual hydraulic pump; on request, the trailer can also be equipped with an electric hydraulic set. The side plates are removable and made of anodized aluminium profiles; the rear face plate is tiltable in a combined way. The floor is made of 3 mm galvanized metal sheets. The trailers can be fitted with a wire mesh structure, aluminium ramps, or extended side plates. The standard equipment of all the types contains a support wheel, supporting jack legs, eight anchoring lugs, and blocking plastic chocks. After a minor adaptation, the trailers can be connected to a tractor, to use its hydraulic circuit for tilting.

Trailer detail
KA-R_1.png

KA-R

Single-axle or double-axle trailers, always braked, with wheels under the loading surface, which is accessible from all sides. The trailer is tiltable backwards with the use of a manual hydraulic pump; on request, the trailer can also be equipped with an electric hydraulic set. Removable side plates are made of low-weight anodized aluminium profiles. The floor is made of water-resistant anti-slip plywood. The wide range of accessories comprises a wire mesh structure, extended side plates, and tarpaulins with a frame. As standard the trailers are equipped with a support wheel, four anchoring lugs, blocking plastic chocks, and supports of the front face plate.

Trailer detail
IMOLA S_1.png

IMOLA S

Two-axle car transporter foldable using hydraulic cylinders. On the floor there are two running tracks made of profiled galvanized sheet metal, the other parts of the frame are steel with a hot-dip galvanizing surface treatment. The trailer includes fixed ramps with a length of 677 mm. By folding the trailer, an approach angle of 11.5° is achieved with 195/55 R 10 wheels (IMOLA S 27.xx) and 13° with 195/50 R 13C wheels (IMOLA S 35.47). The trailer is equipped as standard with a spreader bar, hand winch, support wheel and spare wheel. The central filling of the floor can be solved with waterproof plywood.

Trailer detail
IMOLA_1.png

IMOLA

A double-axle car transporter tiltable with the use of hydraulic cylinders. The trailer floor is made of sectional aluminium profiles, the other parts of the frame are metallic with hot-dip galvanized surface finish. The trailer comprises fixed access ramps with the length of 677 mm. By tilting the trailer you will achieve the access angle of 11.5° with 195/55 R 10 wheels (Imola 27.xx) and 13° with 195/50 R13C wheels (Imola 35.47). The trailer is equipped with a bracing bar, a support wheel as standard.

Trailer detail
HUSKY FB K_1.png

HUSKY FB K

The HUSKY FB K model line of braked box trailers is characterized by the hydraulic lowering of the loading surface and a box body of sandwich panels. These trailers feature a newly designed rear two-winged door and access ramp. After lowering the loading surface, the door can be easily opened to the side, and after tilting the access ramp you can comfortably drive the transported machinery inside or load and unload various goods. And all this at a very small access angle. The standard equipment of the trailers includes anchoring lugs in the floor, a large support wheel, plastic blocking chocks.

Trailer detail
HUSKY CAR_1.png

HUSKY CAR

These are single-axle or double-axle trailers that are characterized by their unique hydraulic tilting on the axles with easy operation. By the rotation of the axles the rear part of the loading surface is tilted to the ground. The inclined loading surface makes for a very small access angle, which ensures the easy loading of the transported equipment. After the fixing of the load, the loading surface is raised to the transport position again by easy operation of a manual hydraulic pump. The trailers can be used to transport small utility vehicles, four-wheelers, snowmobiles, garden equipment, etc.

Trailer detail
HUSKY Smart_1.png

HUSKY SMART

These are single-axle or double-axle trailers that are characterized by their unique hydraulic tilting on the axles with easy operation. By the rotation of the axles the rear part of the loading surface is tilted to the ground. The inclined loading surface makes for a very small access angle, which ensures the easy loading of the transported equipment. After the fixing of the load, the loading surface is raised to the transport position again by easy operation of a manual hydraulic pump. The trailers can be used to transport small utility vehicles, four-wheelers, snowmobiles, garden equipment, etc.

Trailer detail
HUSKY FB_1.png

HUSKY FB

These are single-axle or double-axle trailers that are characterized by their unique hydraulic tilting on the axles with easy operation. By the rotation of the axles the rear part of the loading surface is tilted to the ground. The inclined loading surface makes for a very small access angle, which ensures the easy loading of the transported equipment. After the fixing of the load, the loading surface is raised to the transport position again by easy operation of a manual hydraulic pump. The trailers can be used to transport small utility vehicles, four-wheelers, snowmobiles, garden equipment, etc.

Trailer detail
HUSKY F_1.png

HUSKY F

These are single-axle or double-axle trailers that are characterized by their unique hydraulic tilting on the axles with easy operation. By the rotation of the axles the rear part of the loading surface is tilted to the ground. The inclined loading surface makes for a very small access angle, which ensures the easy loading of the transported equipment. After the fixing of the load, the loading surface is raised to the transport position again by easy operation of a manual hydraulic pump. The trailers can be used to transport small utility vehicles, four-wheelers, snowmobiles, garden equipment, etc.

Trailer detail
VARIO_1.png

VARIO

Single or double-axle trailers that are characterized by the positioning of the wheels next to the loading surface. The advantages of this design are especially the low height of the floor from the ground and a wider wheel track, which has a favourable influence on the stability of the trailers and excellent driving characteristics. The robust frame structure, floor of water-resistant 15 mm plywood, and plywood side plates reinforced with railing (profile frame) make this trailer line versatile helpers for various applications. The trailers are normally made with an opening rear or front face plate and can be equipped with a tarpaulin over the side plates or a tarpaulin with a tube frame with the height of 90, 135, or 155 cm.

Trailer detail
CARGO D_1.png

CARGO F (247 cm)

Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se od řady A,B,C liší umístěním kol pod ložnou plochu. Toto konstrukční řešení umožňuje otevírání zadního čela i obou bočnic, což je výhodné například při přepravě paletovaného zboží. Robustní rámy přívěsů jsou montovány ze svařovaných žárově zinkovaných dílů, což umožňuje jejich snadnou výměnu v případě poškození nebo po havárii. Bočnice jsou vyrobeny z hliníkových eloxovaných profilů 350 mm a jejich snadnou demontáží je možné z přívěsu vytvořit plato. Výška konstrukce s plachtou je nabízena v rozměrech 170, 200 a 220 cm od podlahy. Všechny brzděné přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem a zakládacími plastovými klíny, dvounápravové i rezervním kolem. Profesionální zpracování všech použitých dílů zaručuje dlouholetou životnost a spolehlivost přívěsů i při každodenním využití.

Trailer detail
CARGO D_1.png

CARGO E (215 cm)

Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se od řady A,B,C liší umístěním kol pod ložnou plochu. Toto konstrukční řešení umožňuje otevírání zadního čela i obou bočnic, což je výhodné například při přepravě paletovaného zboží. Robustní rámy přívěsů jsou montovány ze svařovaných žárově zinkovaných dílů, což umožňuje jejich snadnou výměnu v případě poškození nebo po havárii. Bočnice jsou vyrobeny z hliníkových eloxovaných profilů 350 mm a jejich snadnou demontáží je možné z přívěsu vytvořit plato. Výška konstrukce s plachtou je nabízena v rozměrech 170, 200 a 220 cm od podlahy. Všechny brzděné přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem a zakládacími plastovými klíny, dvounápravové i rezervním kolem. Profesionální zpracování všech použitých dílů zaručuje dlouholetou životnost a spolehlivost přívěsů i při každodenním využití.

Trailer detail
CARGO D_1.png

CARGO D (182 cm)

These are single-axle or double-axle trailers of various sizes and loading capacities that differ from the A, B, C lines by the positioning of the wheels under the loading surface. This design enables the opening of the rear face plate as well as both the side plates, which is convenient, e.g., in transporting goods on pallets. The robust frames of the trailers are assembled of welded hot-dip galvanized parts, which enables their easy replacement in case of damage or after an accident. The side plates are made of 350 mm anodized aluminium profiles and by their simple disassembly you can convert the trailer into a flat platform. A tarpaulin with a frame is offered in the heights of 170, 200 and 220 cm from the floor. All braked trailers are equipped with a support wheel and blocking plastic chocks. The professional processing of all the parts used guarantees the long service life and high reliability of the trailers, even in everyday use.

Trailer detail
CARGO D2_1.png

CARGO D2

These are single-axle or double-axle trailers with the wheels positioned under the loading surface. This design enables the opening of the rear face plate as well as both side plates, which is convenient, e.g., in transporting goods on pallets. The robust trailer frames are assembled of welded hot-dip galvanized parts, which support their easy replacement in case of damage or after an accident. The side plates are made of 350 mm anodized aluminium profiles and by their simple disassembly you can convert the trailer into a flat platform. A tarpaulin with a welded profile frame is offered in the heights of 90, 135, and 155 cm from the floor. All braked trailers are equipped with a support wheel and blocking plastic chocks as standard. The professional processing of all the parts used guarantees the long service life and high reliability of the trailers, even in everyday use.

Trailer detail
TITBIT_1.png

TITBIT

The TITBIT trailers are characterized by their utility features. Thanks to the mounting of the wheel units under the loading platform, the trailer is accessible for loading from all sides. The low dead weight of the trailer allows for a high useful load. The trailers provide very good visibility from the towing vehicle, which enables continuous visual monitoring of the load, operational safety, and comfortable reversing. Their assembled structure of galvanized profiles ensures the easy replacement of damaged parts. The hinged side plates are made of anodized aluminium profiles. Their low weight facilitates handling during unhinging, when the trailer is quickly converted into a flat platform for the transport of more voluminous loads. The floor is made of water-resistant anti-slip plywood with the thickness of 15 mm, and the axles and brake system are of the AL-KO Kober or KNOTT types. These components, together with the waterproof Plug-lamp electric installation, ensure long-term reliable operation. High quality is attained by the use of new production technologies. The wide selection of type dimensions and weights as well as the variability of the trailers suits both professional applications and standard use at home and in the garden.

Trailer detail
DP - CARGO LIGHT_1.png

CARGO LIGHT

CARGO Light trailers are characterized by their utility features. Thanks to the mounting of the wheel units under the loading platform, the trailer is accessible for loading from all sides. The trailers provide very good visibility from the towing vehicle, which enables continuous visual monitoring of the load, operational safety, and comfortable reversing. Their assembled structure of galvanized profiles ensures the easy replacement of damaged parts. The hinged side plates are made of anodized aluminium profiles. The floor is made of water-resistant anti-slip plywood with the thickness of 15 mm, and the axles and brake system are of the AL-KO. These components, together with the waterproof Plug-lamp electric installation, ensure long-term reliable operation. High quality is attained by the use of new production technologies.

Trailer detail
V-12-09791_1.png

TRUMF

Přívěsy řady TRUMF jsou univerzální valníkové přívěsy vyznačující se svým revolučním technickým provedením. Oje a díly rámu jsou vyrobeny z lisovaných pozinkovaných dílů, které společně tvoří samonosnou konstrukci. Profilované oje protažené pod celou podlahou z voděodolné překližky zajišťuje velkou pevnost přívěsu. Bočnice z pozinkovaného plechu jsou uchyceny v rohových sloupcích vzájemně propojených s předním a zadním profilovaným korytem. Veškeré spoje jsou provedeny vysoko pevnostními ocelovými nýty. Přední a zadní čelo je vyrobeno z voděvzdorné překližky. Díky snadnému vysunutí předního čela a vyklopení zadního čela je možné přívěs využít pro převoz delšího nákladu. Přívěsy jsou vybaveny 12-ti kotvícími body. Pro převoz nákladu i za deštivého počasí je možné vybavit přívěs plachtou přes bočnice.

Trailer detail