Universal trailers with wheels under the load area

CARGO DS_1.png

CARGO DS

Dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se od řady A,B,C liší umístěním kol pod ložnou plochu. Toto konstrukční řešení umožňuje otevírání zadního čela i obou bočnic, což je výhodné například při přepravě paletovaného zboží. Robustní rámy přívěsů jsou montovány ze svařovaných žárově zinkovaných dílů, což umožňuje jejich snadnou výměnu v případě poškození nebo po havárii. Bočnice jsou vyrobeny z hliníkových eloxovaných profilů 350 mm a jejich snadnou demontáží je možné z přívěsu vytvořit plato. Výška konstrukce s plachtou je nabízena v rozměrech 170, 200 a 220 cm od podlahy. Všechny brzděné přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem a zakládacími plastovými klíny, dvounápravové i rezervním kolem. Profesionální zpracování všech použitých dílů zaručuje dlouholetou životnost a spolehlivost přívěsů i při každodenním využití.

Trailer detail
CARGO G_1.png

CARGO G

Dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se od řady A,B,C liší umístěním kol pod ložnou plochu. Toto konstrukční řešení umožňuje otevírání zadního čela i obou bočnic, což je výhodné například při přepravě paletovaného zboží. Robustní rámy přívěsů jsou montovány ze svařovaných žárově zinkovaných dílů, což umožňuje jejich snadnou výměnu v případě poškození nebo po havárii. Bočnice jsou vyrobeny z hliníkových eloxovaných profilů 350 mm a jejich snadnou demontáží je možné z přívěsu vytvořit plato. Výška konstrukce s plachtou je nabízena v rozměrech 170, 200 a 220 cm od podlahy. Všechny brzděné přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem a zakládacími plastovými klíny, dvounápravové i rezervním kolem. Profesionální zpracování všech použitých dílů zaručuje dlouholetou životnost a spolehlivost přívěsů i při každodenním využití.

Trailer detail
CARGO D_1.png

CARGO F (247 cm)

Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se od řady A,B,C liší umístěním kol pod ložnou plochu. Toto konstrukční řešení umožňuje otevírání zadního čela i obou bočnic, což je výhodné například při přepravě paletovaného zboží. Robustní rámy přívěsů jsou montovány ze svařovaných žárově zinkovaných dílů, což umožňuje jejich snadnou výměnu v případě poškození nebo po havárii. Bočnice jsou vyrobeny z hliníkových eloxovaných profilů 350 mm a jejich snadnou demontáží je možné z přívěsu vytvořit plato. Výška konstrukce s plachtou je nabízena v rozměrech 170, 200 a 220 cm od podlahy. Všechny brzděné přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem a zakládacími plastovými klíny, dvounápravové i rezervním kolem. Profesionální zpracování všech použitých dílů zaručuje dlouholetou životnost a spolehlivost přívěsů i při každodenním využití.

Trailer detail
CARGO D_1.png

CARGO E (215 cm)

Jednonápravové nebo dvounápravové přívěsy různých velikostí a tonáží, které se od řady A,B,C liší umístěním kol pod ložnou plochu. Toto konstrukční řešení umožňuje otevírání zadního čela i obou bočnic, což je výhodné například při přepravě paletovaného zboží. Robustní rámy přívěsů jsou montovány ze svařovaných žárově zinkovaných dílů, což umožňuje jejich snadnou výměnu v případě poškození nebo po havárii. Bočnice jsou vyrobeny z hliníkových eloxovaných profilů 350 mm a jejich snadnou demontáží je možné z přívěsu vytvořit plato. Výška konstrukce s plachtou je nabízena v rozměrech 170, 200 a 220 cm od podlahy. Všechny brzděné přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem a zakládacími plastovými klíny, dvounápravové i rezervním kolem. Profesionální zpracování všech použitých dílů zaručuje dlouholetou životnost a spolehlivost přívěsů i při každodenním využití.

Trailer detail
CARGO D_1.png

CARGO D (182 cm)

These are single-axle or double-axle trailers of various sizes and loading capacities that differ from the A, B, C lines by the positioning of the wheels under the loading surface. This design enables the opening of the rear face plate as well as both the side plates, which is convenient, e.g., in transporting goods on pallets. The robust frames of the trailers are assembled of welded hot-dip galvanized parts, which enables their easy replacement in case of damage or after an accident. The side plates are made of 350 mm anodized aluminium profiles and by their simple disassembly you can convert the trailer into a flat platform. A tarpaulin with a frame is offered in the heights of 170, 200 and 220 cm from the floor. All braked trailers are equipped with a support wheel and blocking plastic chocks. The professional processing of all the parts used guarantees the long service life and high reliability of the trailers, even in everyday use.

Trailer detail
CARGO D2_1.png

CARGO D2

These are single-axle or double-axle trailers with the wheels positioned under the loading surface. This design enables the opening of the rear face plate as well as both side plates, which is convenient, e.g., in transporting goods on pallets. The robust trailer frames are assembled of welded hot-dip galvanized parts, which support their easy replacement in case of damage or after an accident. The side plates are made of 350 mm anodized aluminium profiles and by their simple disassembly you can convert the trailer into a flat platform. A tarpaulin with a welded profile frame is offered in the heights of 90, 135, and 155 cm from the floor. All braked trailers are equipped with a support wheel and blocking plastic chocks as standard. The professional processing of all the parts used guarantees the long service life and high reliability of the trailers, even in everyday use.

Trailer detail
TITBIT_1.png

TITBIT

The TITBIT trailers are characterized by their utility features. Thanks to the mounting of the wheel units under the loading platform, the trailer is accessible for loading from all sides. The low dead weight of the trailer allows for a high useful load. The trailers provide very good visibility from the towing vehicle, which enables continuous visual monitoring of the load, operational safety, and comfortable reversing. Their assembled structure of galvanized profiles ensures the easy replacement of damaged parts. The hinged side plates are made of anodized aluminium profiles. Their low weight facilitates handling during unhinging, when the trailer is quickly converted into a flat platform for the transport of more voluminous loads. The floor is made of water-resistant anti-slip plywood with the thickness of 15 mm, and the axles and brake system are of the AL-KO Kober or KNOTT types. These components, together with the waterproof Plug-lamp electric installation, ensure long-term reliable operation. High quality is attained by the use of new production technologies. The wide selection of type dimensions and weights as well as the variability of the trailers suits both professional applications and standard use at home and in the garden.

Trailer detail
DP - CARGO LIGHT_1.png

CARGO LIGHT

CARGO Light trailers are characterized by their utility features. Thanks to the mounting of the wheel units under the loading platform, the trailer is accessible for loading from all sides. The trailers provide very good visibility from the towing vehicle, which enables continuous visual monitoring of the load, operational safety, and comfortable reversing. Their assembled structure of galvanized profiles ensures the easy replacement of damaged parts. The hinged side plates are made of anodized aluminium profiles. The floor is made of water-resistant anti-slip plywood with the thickness of 15 mm, and the axles and brake system are of the AL-KO. These components, together with the waterproof Plug-lamp electric installation, ensure long-term reliable operation. High quality is attained by the use of new production technologies.

Trailer detail