Anhänger mit Tandemachse

01.jpg

CARGO E 35.5 - VALNÍK, POČ, DĚL. BOČ., REZERVA

Přívěs bržděný - dvounápravový Celková hmotnost 3500 kg Ložná plocha 5170 x 2150 mm Provozní hmotnost 775 Kg Užitečná hmotnost 2725 kg Rám svařovaný, žárově zinkovaný Podlaha z voděodolné překližky tl.: 18 mm AL bočnice-dělitelné otevíratelné výška: 350 mm Odnímatelné sloupky + bočnice Přední otevírací čelo AL-elox Profi uzávěry, kovové panty Pogumovaná kotvící oka 10x (5+5) Opěrné kolečko s držákem Kola 195/50 R13C pod ložnou plochou Zakládací klín - 2x Rezervní kolo vč.držáku Konstrukční rychlost 100Km/h

Anhänger Detail
01.jpg

Cargo Light D 08.36 T - plato

Přívěs nebržděný - 2x nápravy !!! Celková hmotnost 750 kg Ložná plocha 3670 x 1820 mm Nápravy 2 x 750 Kg Zesílený přívěs. kloub 1500 kg Provozní hmotnost 379 Kg Užitečná hmotnost 371 kg(1129kg) Rám montovaný z profilovaných dílů, žárově zinkovaný Podlaha z voděodolné překližky tl.: 15 mm Pogumovaná kotvící oka - 8x Příprava-montáž bočnic(Al-elox) !!! Opěrné kolečko ALKO 300 Kg s držákem Kola 155/70 R13 pod ložnou plochou Konstrukční rychlost 140Km/h

Anhänger Detail
01.jpg

Husky FB 35.35 el. sklopná na převoz plošin

Přívěs bržděný - dvounápravový Celková hmotnost 3500 kg Ložná plocha 3480 x 1600 mm Provozní hmotnost 830 Kg Užitečná hmotnost 2670 kg Přívěs sklopný na nápravách pomocí elektricko-hydraulického systému na nápravách, (elektrické čerpadlo Chapel, baterie Varta Silver, nouzová pumpa) Celosvařený masivní rám, žárově zinkovaný Oje V - mezi ojem úložný box Mechanické zajišťování proti padání vleku Podlaha překližka tl. 18mm Podlaha protisluzová - vzadu zkosená Opěrné kolečko velké vč.držáku Kotvící oka v podlaze 10x (5x5) Kotvící oka v rámu 4x (2+2) Plastový zakládací klíny 2x Opěrné kolečko vč.objímky Kola 185/R14C Rezervní kolo vč.držáku Konstrukční rychlost 100Km/h

Anhänger Detail
01.jpg

Imola 27.43

Přívěs bržděný - dvounápravový Celková hmotnost 2700 kg Ložná plocha 4340 x 2090 / 660 mm Provozní hmotnost 695 Kg Užitečná hmotnost 2005 kg LED osvětlení Ruční naviják AL-KO se stavitelným držákem Montovaný rám ze svařovaných dílů, žárově zinkovaný Po stranách najížděcí pásy z profilovaného plechu Hydraulické naklápění ruční pumpou Ložná plocha sklopná pomocí jednočinné manuální hydraulické pumpy a dvou válců Stavitelná rozpěrná tyč - 1x Zadní světla výklopná do boku Opěrné kolečko, sklopný nosič SPZ Zakládací plastový klín - 2x Rezervní kolo - pod ložnou plochou vč.držáku Kola 195/55 R10C Konstrukční rychlost 100 km/ hod

Anhänger Detail
01.jpg

JUMBO 35.47 - VALNÍK, NÁJEZDY, TYČ, DVOUČINNÁ HYDR.

Přívěs bržděný - dvounápravový Celková hmotnost 3500 kg Ložná plocha 4700 x 2100 mm Provozní hmotnost 962 Kg Užitečná hmotnost 2538 kg Hydraulické -DVOUČINNÉ sklápění ložné plochy pomocí ruční pumpy Podlaha z voděodolné protiskluzové překližky 18mm Vzadu nájezdy 100cm uložené pod ložnou plochou Příprava na ruční naviják Rozpěrná tyč - po bocích otvory Pogumovaná kotvící oka VEZEKO zapuštěné v rámu 10ks(5+5) AL bočnice 350mm (přední + zadní čelo vytahovací) Kola 195/50 R13C pod ložnou plochou Opěrné kolečko automat sklopné Plastový zakládací klín s držákem-2x Rezervní kolo s držákem Konstrukční rychlost 100 km/hod V předním korytě 2 x příprava na držák manuálního navijáku

Anhänger Detail
AKCE
DSCN6569.JPG

JUMBO 27.43 - VALNÍK, NÁJEZDY, BOX

Přívěs bržděný - dvounápravový Celková hmotnost 2700 kg Ložná plocha 4300 x 2100 mm Provozní hmotnost 783 Kg Užitečná hmotnost 1917 kg AL bočnic-odnímatelná (350 mm) Plastový BOX na příslušenství Dorazová stavitelná tyč Hydraulické naklápění ložné plochy pomocí ruční pumpy Podlaha z voděodolné protiskluzové překližky 15mm Vzadu nájezdy 100cm uložené pod ložnou plochou Příprava na naviják Pogumovaná kotvící oka VEZEKO zapuštěné v rámu 10ks(5+5) Kola 195/50 R13C pod ložnou plochou Opěrné kolečko automat sklopné Plastový zakládací klín s držákem-2x Rezervní kolo s držákem Konstrukční rychlost 100 km/hod

Anhänger Detail
AKCE
DSCN7034.JPG

KA 2700R - SLOUPKY, POČ, REZERVA, BOX, PLECH NA PODL., NÁSTAVBA BOČNIC

Přívěs bržděný - dvounápravový Hydraulické ruční sklápění s možnosti ovládání pomocí AKU vrtačky Plastový BOX na příslušenství Bočnicová nástavba bočnic 350 mm Podlaha z voděodolné překližky tl.12 mm Podlaha - ZN plech na podlaze tl.3mm Celková hmotnost 2700 kg Ložná plocha 2600 x 1520 mm Provozní hmotnost 569 Kg Užitečná hmotnost 2131 kg Rám svařovaný, žárově zinkovaný Podlaha z voděodolné překližky 15 mm Hliníkové bočnice otevíratelné 350 mm Přední čela otevírací -ALU Profi uzávěry, kovové panty a sloupky Sklápění dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy(záložní) Opěrné kolečko Kotvící oka v rámu 4+4 (8x) Kola 165 R 13C + rezervní kolo Konstrukční rychlost 100 km/ hod

Anhänger Detail
DSCN3163.JPG

JUKI 35.3 - PLECH. PODL., REZERVA

Přívěs bržděný - dvounápravový Celková hmotnost 3500 kg Ložná plocha 3500 x 1850 mm Provozní hmotnost 1122 Kg Užitečná hmotnost 2378 kg Elektricky sklopný 3- stranně sklopný pomocí dálkového ovladače s nájezdovou rampou Vlastní AKU baterie - možnost dobíjení během jízdy Ruční hydraulika - nouzové sklápění Podlaha překližka tl.15mm + nahoře pozink plech tl.2,5mm Rám horní a spodní - svařovaný, žárově zinkovaný AL bočnice otevíratelné 350 mm Bočnice - odnímatelné, možnost vytvoření plata Přední otevírací čelo AL-elox Profi uzávěry, kovové panty Zadní čelo kombinované - výklopné (pendl) + nájezdová.rampa 700mm Opěrné kolečko Kotvící oka v rámu 8x (4x4) Kola 195/50 R13C + rezervní kolo Konstrukční rychlost 100 km/ hod.

Anhänger Detail
DSCN6309.JPG

JUKI 35.4 - PLECH. PODL., NÁSTAVBA

Přívěs bržděný - dvounápravový Celková hmotnost 3500 kg Ložná plocha 4000 x 2100 mm Provozní hmotnost 1330 Kg Užitečná hmotnost 2170 kg Elektricky sklopný 3- stranně sklopný pomocí dálkového ovladače s nájezdovou rampou Vlastní AKU baterie - možnost dobíjení během jízdy Ruční(záložní) hydraulika - nouzové sklápění Rám horní a spodní - svařovaný, žárově zinkovaný Podlaha překližka tl.15mm + nahoře pozink plech tl.2,5mm AL bočnice otevíratelné 350 mm AL nástavba boč. 350 mm.... (výška bočnic 700 mm) Bočnice - odnímatelné, možnost vytvoření plata Přední otevírací čelo AL-elox Profi uzávěry, kovové panty Zadní čelo kombinované - výklopné (pendl) + nájezdová.rampa 700mm Opěrné kolečko Kotvící oka v rámu 8x Kola 195/50 R13C + rezervní kolo Konstrukční rychlost 100 km/ hod

Anhänger Detail
1.JPG

IMOLA S 27.43 - BOX

Přívěs bržděný - dvounápravový Celková hmotnost 2700 kg Ložná plocha 4340 x 2090 mm Provozní hmotnost 721 Kg Užitečná hmotnost 1979 kg Přívěs bez - Manuálního navijáku AL-KO se stavitelným (posuvným) držákem !!! Montovaný rám ze svařovaných dílů, žárově zinkovaný Na ložné ploše pásy z děrovaného profilovaného plechu Hydraulické naklápění ložné plochy pomocí Vzadu - pevné nájezdy (670 mm) Plastový BOX pro příslušenství Dorazová stavitelná tyč - 1x Zadní světla výklopná do boku - LED osvětlení Opěrné kolečko vč. držáku Kola 195/55 R10 C + rezervní kolo Sklopný nosič SPZ Konstrukční rychlost 100 km/ hod

Anhänger Detail
JUKI_1.png

JUKI 35.4 - PLECH NA PODLAZE

Přívěs JUKI je multifunkční přívěs, který nalezne své uplatnění v nejrůznějších odvětvích, např. u zahradních firem, ve stavebnictví, v zemědělství, v komunálu. Přívěs je možné využívat jako standardní valník pro převoz nejrůznějšího materiálu. Pro nakládku je možné otevřít kteroukoliv z 350 mm vysokých bočnic. Snadno se tak naloží např. zboží na paletách vysokozdvižným vozíkem. Lehké hliníkové bočnice je možné vysadit a z přívěsu během chvíle vytvoříte plato pro převoz rozměrnějšího nákladu. Druhou funkcí přívěsu JUKI je třístranné sklápění. Pomocí ručního nebo elektrohydraulického agregátu je možné přívěs sklopit dozadu respektive do stran. Pro zadní vyklápění je vzadu kombinovaně výklopné čelo. Hydrauliku lze upravit na připojení hydraulického okruhu rychlospojkou, kterou mohou využít zákazníci, kteří by chtěli připojit přívěs za traktor. Třetí funkcí přívěsu je naklápění ložné plochy dozadu. Přepojením zdvojeného rámu se z přívěsu stane přepravník nejrůznější techniky. Zadní kombinovaně výklopné čelo poslouží v této variantě jako nájezdová rampa, která s naklopenou ložnou plochou umožní najetí technice i s nízkou světlostí. Pro připevnění nákladu je možné využít osmi kotvících ok, která jsou zapuštěná do překližkové podlahy.

Anhänger Detail
01.jpg

TK C 35.40 - DVEŘE, SEŠIKMENÍ, 2x VNITŘNÍ SVĚTLO

Přívěs bržděný - dvounápravový Skříň TK C 35.40 vpředu zešikmení vnitřní osvětlení Celková hmotnost 3500 kg Ložná plocha: 4050mm x 1840mm výška- vnitřní 2050mm Provozní hmotnost 983 Kg Užitečná hmotnost 2517 kg Základní rám z AL profilů Skříňová nástavba z plech.sendvičů tl. 30mm Podlaha tl.18 mm - voděodolná, protiskluzová překližka Pogumované upínací oka 8x (4+4) Vnitřní osvětlení Na obou stěnách uvnitř AL upínací pás Vzadu - dvoukřídlé dveře (zamykatelné) Opěrné kolečko Držák rez.kola Rezervní kolo Zakládací plastové klíny-2x Konstrukční rychlost 100 Km/hod Kola 185R14C

Anhänger Detail
IMOLA 27.43_1.jpg

IMOLA 35.47 - NAVIJÁK, ALU DISKY, BOX

Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Podlaha přívěsu je vyrobena z hliníkových skládaných profilů, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem.

Anhänger Detail

TK B 27.30 - RAMPA, OP. NOHY, UP. PÁSY, DVEŘE

Skříně ze sendvičových - tepelně izolovaných panelů v současné době plně nahrazující dříve vyráběné skříňové přívěsy z hliníkových lamel. Modely TK se vyznačují uložením kol vedle ložné plochy. Použité skládané panely se nejčastěji vyrábějí ve stříbrné barvě, vnitřní strana je bílá. Jsou ale možné i kombinace bílá/bílá nebo šedá/bílá, černá/bílá. Síla panelu je 50 mm. Různorodostí použitých materiálů je dosaženo maximální variability výrobků při zachování krátkých dodacích lhůt. V případě zájmu je možné vyrobit přívěs dle zadání zákazníka.

Anhänger Detail
AKCE
TK_1.png

TK B 27.30 - RAMPA, UP. PÁSY, ALU DISKY

Skříně ze sendvičových - tepelně izolovaných panelů v současné době plně nahrazující dříve vyráběné skříňové přívěsy z hliníkových lamel. Modely TK se vyznačují uložením kol vedle ložné plochy. Použité skládané panely se nejčastěji vyrábějí ve stříbrné barvě, vnitřní strana je bílá. Jsou ale možné i kombinace bílá/bílá nebo šedá/bílá, černá/bílá. Síla panelu je 50 mm. Různorodostí použitých materiálů je dosaženo maximální variability výrobků při zachování krátkých dodacích lhůt. V případě zájmu je možné vyrobit přívěs dle zadání zákazníka.

Anhänger Detail
INT-2024-000040_1.jpg

TK D 27.45 CAMP, RAMPA, OBYTNÝ PROSTOR

Skříně ze sendvičových - tepelně izolovaných panelů v současné době plně nahrazující dříve vyráběné skříňové přívěsy z hliníkových lamel. Modely TK se vyznačují uložením kol vedle ložné plochy. Použité skládané panely se nejčastěji vyrábějí ve stříbrné barvě, vnitřní strana je bílá. Jsou ale možné i kombinace bílá/bílá nebo šedá/bílá, černá/bílá. Síla panelu je 50 mm. Různorodostí použitých materiálů je dosaženo maximální variability výrobků při zachování krátkých dodacích lhůt. V případě zájmu je možné vyrobit přívěs dle zadání zákazníka.

Anhänger Detail
AKCE
TK_1.png

TK B 27.30 - RAMPA, OP. NOHY, UP. PÁSY, DVEŘE

Skříně ze sendvičových - tepelně izolovaných panelů v současné době plně nahrazující dříve vyráběné skříňové přívěsy z hliníkových lamel. Modely TK se vyznačují uložením kol vedle ložné plochy. Použité skládané panely se nejčastěji vyrábějí ve stříbrné barvě, vnitřní strana je bílá. Jsou ale možné i kombinace bílá/bílá nebo šedá/bílá. Síla panelu je 50 mm. Různorodostí použitých materiálů je dosaženo maximální variability výrobků při zachování krátkých dodacích lhůt. V případě zájmu je možné vyrobit přívěs dle zadání zákazníka.

Anhänger Detail
Imola 35.47 2.jpg

IMOLA 35.47 - EL.NAVIJÁK, ALU DISKY

Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulických válců. Podlaha přívěsu je vyrobena z hliníkových skládaných profilů, ostatní díly rámu jsou ocelové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 677 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 11,5° s koly 195/55 R 10 (IMOLA 27.xx) a 13° s koly 195/50 R 13C (IMOLA 35.47). Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí, opěrným kolečkem a rezervním kolem.

Anhänger Detail
VHK-2023-000126_01.jpg

KA 2700D - REZERVA, EL. HYDR.

Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy s připojením na AKU vrtačku, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky. Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.

Anhänger Detail
Brauchen Sie einen Rat?