71 402 Kč
/59 010 Kč bez DPH
Informace o přívěsu
KART jsou jednonápravové brzděné i nebrzděné přívěsy s laminátovým víkem. Bočnice jsou vyrobeny z pozinkovaného plechu. S vnitřním nosičem lze přívěs využít k přepravě motokár. Vzadu jsou dvoukřídlé dveře.
Základní vybavení
Svařovaný, žárově zinkovaný rám.
Podlaha voděodolná protiskluzová překližka 15 mm.
Kotvící oka v rámu.
„V“ oje, výška na střed koule 430 mm.
Náprava KNOTT nebo AL-KO.
Elektroinstalace 12 V, 13-ti pólová zástrčka + poziční světla vpředu a couvací světlo.
Konstrukční rychlost 140 km/hod.
2 x pevné nájezdy pro horní motokáru.
Plechové bočnice rovné.
Zadní dvoukřídlé dveře.
Laminátové víko 300 mm, výklopné, uzamykatelné. Barva víka modrá + modrý polep přívěsu
Parametry
| Ložná plocha d × š × v (mm) | 2060 × 1500 × 1000 | 
|---|---|
| Vnější rozměry d × š × v (mm) | 3210 × 2100 × 1800 | 
| Výška ložné plochy (mm) | 460 | 
| Brždění | ne | 
| Provozní hmotnost | 285 kg | 
| Celková hmotnost | 750 kg | 
| Počet náprav | 1 | 
| Kola | 155/70 R13 | 
Dostupnost
Velké Meziříčí
1 ks Ihned dostupné k odběru
Příslušenství
| Název | Cena | Cena bez DPH | |
|---|---|---|---|
|   Opěrné kolečko malé (150 kg) včetně držáku | 1 084 Kč | 896 Kč | |
| Trubkové nohy 2 ks | 1 123 Kč | 928 Kč | |
| Plastový zakládací klín + držák | 169 Kč | 140 Kč | |
|   Zámková vložka pro kloub DBS8 - 1500 | 75 Kč | 62 Kč | |
|   Držák rezervního kola na čelo/bočnici 4x100 | 1 226 Kč | 1 013 Kč | |
|   Držák rezervního kola na čelo/bočnici 5x112 | 1 226 Kč | 1 013 Kč | |
|   Kolo 13" kompletní - 155/70 R13 - 4x100 | 1 667 Kč | 1 378 Kč | |
|   Kolo 13" kompletní - 165 R13C - 5x112 | 2 323 Kč | 1 920 Kč | |
| Polepení folií dle vzorníku | 12 298 Kč | 10 164 Kč | 
 
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                    