
Proč dát přednost přívěsům od firmy VEZEKO před konkurencí?
Firma VEZEKO s.r.o. má: tradici a dlouholeté zkušenosti v oblasti výroby přívěsů široký výběr standardních typů zakázkovou výrobu speciálních přívěsů pro přepravu nestandardních…
In diesem Abschnitt finden Sie Antworten auf die häufigsten Fragen zu Anhängern und Betrieb.
Auswahl der Kategorie
Firma VEZEKO s.r.o. má: tradici a dlouholeté zkušenosti v oblasti výroby přívěsů široký výběr standardních typů zakázkovou výrobu speciálních přívěsů pro přepravu nestandardních…
Základní pravidlo pro správnou volbu přívěsu je nejdříve si ujasnit, jaký náklad bude nejčastěji přepravován. Po zodpovězení této otázky se dále může zákazník rozhodovat podle…
Pokud potřebuji řídit jízdní soupravu, jejíž celková hmotnost převyšuje 3 500kg, musím vlastit řidičské oprávnění B96 nebo B+E. Poznámka: Úplné znění viz §80 a §81 zákona č.361…
Mohu táhnout přívěs do celkové hmotnosti soupravy (auto + vlek) 3 500kg v případě přívěsu kategorie O2 (celková hmotnost přívěsu převyšuje 750 kg - brzděný) nebo soupravu vozidel…
Při vystavení COC listu máme možnost snížit hmotnost k nejbližší nižší hmotnosti dalšího typu přívěsu. Např. přívěs o celkové hmotnosti 2 000kg můžeme v snížit na 1 500kg. Avšak…
Pokud během provozu po zaregistrování na dopravním úřadě dojde k potřebě zvýšit hmotnost vleku zpět na původní hmotnost, výrobce vystaví vyjádření pro dopravní úřad a pokud byl…
Povinné ručení na přívěsný vozík Při koupi přívěsu Vám můžeme sjednat povinné ručení na přívěs – dočasnou zelenou kartu Vám vystavíme na počkání. Prodáváme povinné ručení…
Přihlášení nového přívěsného vozíku Společně s přívěsem Vám předáme Fakturu Velký technický průkaz Dočasnou převozní značku (pouze v případě, že je na přívěs sjednáno povinné…
Při zapojování přívěsu na tažné zařízení vozidla je nutné vždy důsledně zkontrolovat, zda je přívěsový kloub zajištěn – slyšitelné zacvaknutí, kontrola ručním pozvednutím oje, zda…
Při jízdě s prázdným přívěsem, který má plachtu vysokou cca 2m, doporučujeme při nárazovém větru plachtu sundat, protože hrozí převrácení přívěsu.
Náklad by měl být rozložen po celé ložné ploše, pokud to jeho druh umožňuje. Při naložení přepravovaného nákladu je třeba dbát na to, aby náklad zatěžoval oje cca 50kg, nikdy ne…
K upevňování přepravovaného nákladu je nejvhodnější použití upínacích pásů, které se uchytí do kotvících misek na ložné ploše nebo háčků navařených na rámu přívěsu.
Podrobné informace o údržbě přívěsu jsou uvedeny v záručním listu, který zákazník obdrží při koupi přívěsu. Obecně ale platí, že by majitel měl věnovat zvýšenou pozornost kontrole…
Obecně lze říci, že životnost přívěsu je asi 5 – 15let. Může být však vyšší nebo také nižší v závislosti na mnoha faktorech jako např. počet najetých kilometrů, údržba nebo…
Jestliže celková hmotnost tažného vozidla přesáhne 3 500kg, spadá takovéto vozidlo do mýtného režimu. Veškeré důležité informace o elektronickém mýtném, např. sazby mýtného,…
Ne. Pokud celková hmotnost tažného vozidla nepřesáhne 3 500kg, stačí pro jízdu po dálnici známka platná pro tažné vozidlo.
Vyrábíme přívěsy s nejvyšší konstrukční rychlostí 140 km/h. Pro jízdu s přívěsem platí, že řidič nesmí překročit nejvyšší povolenou rychlost žádného z vozidel soupravy. Poznámka:…